Jump to content

Basic Seamanship

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat ik de Flying School al op goud heb weten te halen na een gouden tip hier op het Forum lijkt het me geen slecht idee om ook jullie hulp in te roepen bij Basic Seamanship. Maar ditmaal is het probleem niet dat ik de eisen voor goud niet kan halen, integendeel zelfs. Op WikiGTA staat dat ik het binnen 10 seconden moet doen om goud te halen en het lukt me in 9.72 seconden. Maar het vreemde is dat ik geen goud krijg...hoe kan dit? Ik wil de Boat School graag op goud hebben en het enige wat daar nog voor ontbreekt is goud op Basic Seamanship, terwijl ik wel voldoe aan de eisen. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Geplaatst:

De tijd op WikiGTA klopt volgens mij niet helemaal, aangezien je er inderdaad niet maximaal 10 seconden over mag doen. Zoals bij vrijwel alle school-challenges het geval is dat je aan een rond getal in tijd moet voldoen, is dat bij Basic Seamanship niet het geval. Haal je hem in 9 seconden, dan is hij goud. Haal je hem in 10 seconden, dan is hij zilver. Ik meen te herinneren dat je er (om precies te zijn) maximaal 9,65 seconden over mag doen, maar dit kan ik helaas niet met 100% zekerheid zeggen. Gewoon een questie van uitproberen dus. :)

Geplaatst:
De tijd op WikiGTA klopt volgens mij niet helemaal, aangezien je er inderdaad niet maximaal 10 seconden over mag doen. Zoals bij vrijwel alle school-challenges het geval is dat je aan een rond getal in tijd moet voldoen, is dat bij Basic Seamanship niet het geval. Haal je hem in 9 seconden, dan is hij goud. Haal je hem in 10 seconden, dan is hij zilver. Ik meen te herinneren dat je er (om precies te zijn) maximaal 9,65 seconden over mag doen, maar dit kan ik helaas niet met 100% zekerheid zeggen. Gewoon een questie van uitproberen dus. :)
Dank voor de opheldering, vroeg me al af wat ik nou weer verkeerd deed. Het uitproberen is inmiddels gebeurd en waar 9.72 seconden nog niet genoeg was bleek 9.69 seconden wel voldoende te zijn voor goud. Nogmaals hartelijk dank en waarschijnlijk kom ik zodadelijk terug met een vraag over goud halen bij de Driving School :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...