ArticLight Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik vind hem zelf redelijk gelukt met mijn weinige ervaring met PS. Het laden kan even duren. Rates/Tips? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Mooi ! echt battlefield stijl! die signalen zijn mooi Je had beter Het mannetje Feller moeten maken dat staat mooier 7.5 Bewerkt: 11 maart 2007 door Gunit-Soldier Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik ga nu iets doen dat al geleden is van voor ik superlid was Ga nog eens me oude rating bovenhalen van toen.. Commentaar: Op het eerste zicht vond ik de siggy te donker en wist ook niet wat het was tot ik je titel van het topic zag. - punten: Te donker, ik zou het mannetje meer op de voorgrond zetten van battlefield + punten De signalen zijn inderdaad zoals hierboven gezegd goed gedaan. EindTotaal Punten: 6.5/10 Eindbesluit: Voor iemand die niet goed is met PS vind ik dit toch erg goed gemaakt van je. Nog goed oefenen en de tips volgen en ben er zeker van dat het dan goedkomt met je siggy TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.