Jump to content

Computer stuk.... 3 maanden oud

Recommended Posts

Geplaatst:
Er past géén Athlon in jouw moederbord. (ervanuitgaande dat jouw sempron een socket 754 is)

Als hij een 939 is (dat lijkt me sterk, en ja, die zijn er) kan het wel.

je gelooft het of niet maar ik heb een socket 939 _O__O_

maar ik denk dat ik niks meer kan doen ik wacht het maandag af. want dan komt er iemand langs om het te maken van die garantie service, en als ze zien dat er aan geprutst is dan..... kan ik ongv 150 euro betalen maarja dat word het wel meteen weer gemaakt...

150 euro wat een afzetters, ik zet ook pc' s in elkaar en ik laat mensen nooit meer dan 7 euro betalen als er iets kapot is/gerepareerd moet worden, en Olidata is toch ook vreselijk duur?

>>> Door Preddy: Zin verwijderd, het is geen verhandelplaats hier<<<

beste preddy, voor 150 euro koop je een upgradeset met een athlon X2 processor, voor het geval je het nog niet wist.

Olidata duur??

ik vind 369 euro niet echt duur voor een PC :puh:

maar ze maken het ook gratis he? maar als je zou ontdekken dat je wat heb gedaan zoals lopen klooien dan moet je 113 euro betalen excl btw dus dan is het denk ik 140 150 euro ofso..

Geplaatst:
Er past géén Athlon in jouw moederbord. (ervanuitgaande dat jouw sempron een socket 754 is)

Als hij een 939 is (dat lijkt me sterk, en ja, die zijn er) kan het wel.

je gelooft het of niet maar ik heb een socket 939 _O__O_

maar ik denk dat ik niks meer kan doen ik wacht het maandag af. want dan komt er iemand langs om het te maken van die garantie service, en als ze zien dat er aan geprutst is dan..... kan ik ongv 150 euro betalen maarja dat word het wel meteen weer gemaakt...

150 euro wat een afzetters, ik zet ook pc' s in elkaar en ik laat mensen nooit meer dan 7 euro betalen als er iets kapot is/gerepareerd moet worden, en Olidata is toch ook vreselijk duur?

>>> Door Preddy: Zin verwijderd, het is geen verhandelplaats hier<<<

beste preddy, voor 150 euro koop je een upgradeset met een athlon X2 processor, voor het geval je het nog niet wist.

Olidata duur??

ik vind 369 euro niet echt duur voor een PC :puh:

maar ze maken het ook gratis he? maar als je zou ontdekken dat je wat heb gedaan zoals lopen klooien dan moet je 113 euro betalen excl btw dus dan is het denk ik 140 150 euro ofso..

Ik weet niet of ik in dit forum wel goedkopere winkels mag noemen, maar als je een lijst wilt pm me dan maar, en als je loopt klooien valt dat denk ik ook wel onder garantie, ik denk dat als je netjes bent, ze het niet eens kunnen zien.

Het gaat er gewoon om: er zit garantie op, dus horen ze het gratis of voor een klein bedrag te repareren (vind ik dan).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...