tomtenberge Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 goeden dag allemaal, ik had weer eens een vraagje... is er toevallig ook nog ergens een scm checker/debugger te vinden? ik heb namelijk ergens in mijn code een fout staan maar kan hem niet vinden!!! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Volgens mij bestaat die niet. maar Google is je vriend Reageren
tomtenberge Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 dat had ik al gedaan... daarom vroeg ik het hier ook! Reageren
JGuntherS Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Voor welke GTA? Voor VC en III kun je dit proberen: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=146964. Voor SA is bij mijn weten net echt iets debuggerigs, je zou dit kunnen proberen: Memory Hacker Edit: Dat ding voor VC/III is niet echt een debugger, dat is een 'execption handler' die alle fatale fouten (crashes) in je script onderschept. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.