Fre Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Dit is bijna de route die ik neem, maar op het einde neem ik nog een laatste omweg om eventuele cholos te ontwijken. Achter de grote ramp ligt een soort put van zand. Rij hier rond en volg de smalle grasstrook met palmbomen tussen de twee schuttingen. Na een eindje zie je een opening in de linkse schutting, rij hier in en je komt uit op de achterkant van een Empire Building. Nu is het nog een klein stukje naar de hoek van de straat, waar het café is. Succes, Fre Bewerkt: 22 juli 2007 door Fre Reageren
dupree Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 he mark ik kan je wel helpen als je de eerste cholos tegen komt ga dan de eerste baan van liddelhaiti binenrij niet helemaal recht door maar gahet eerste zij straatje binnen en ga zo weer naar de grote baan rij tot je weer cholos tegen komt rij zo dicht mogelijk aan de kant van de stad en niet in het midden sla metten in de baan naa dat je een bedrijf hebt tegen gekomenen rij zo naar het cafe maar rij niet op de baan van het politiebueau of je komt rijdende cholos tegen en dan haal je het niet dit of wel een gemakerlijke manier gebriiuk de cheat van wapens waar de bazooka bij zit en blaas de wgens op maar doe erg snel want als je uitstap graakt het balkje heel rap vol groetjes dupree >>> Door SummerBase: Erg aardig dat je natuurlijk helpt. Maar het antwoord is al gegeven op deze vraag, dus lees het topic even door voordat je wat post. Tevens bump je een topic en dat was niet nodig geweest. Ook doe je er goed aan, om eens de spelling van je bericht na te kijken (geen vereiste, maar wel handig ).<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.