Deetje1607 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Heej, Ik was van plan de zijmissie Air Rescue te gaan doen en wist dat er een Air Ambulance te vinden zou zijn bij het Schuman Healthcare ziekenhuis in Downtown. Ik heb alleen problemen met het vinden van deze Air Ambulance. Ik ben al een paar keer op het dak geweest door binnen in de blauwe marker te lopen, maar er staat gaan Air Ambulance. Is er een bepaalde missie nodig om dit te unlocken of kijk ik gewoon op de verkeerde plaats? Alvast bedankt, deetje1607 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Hievoor moet je het 2e eiland hebben vrijgespeeld. Dat gebeurd tijdens de missie From Zero to Hero. Daarna spawnen er pas helikopters op de door WikiGTA aangegeven plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Heej,Ik was van plan de zijmissie Air Rescue te gaan doen en wist dat er een Air Ambulance te vinden zou zijn bij het Schuman Healthcare ziekenhuis in Downtown. Ik heb alleen problemen met het vinden van deze Air Ambulance. Ik ben al een paar keer op het dak geweest door binnen in de blauwe marker te lopen, maar er staat gaan Air Ambulance. Is er een bepaalde missie nodig om dit te unlocken of kijk ik gewoon op de verkeerde plaats? Alvast bedankt, deetje1607 Heb je de missie 'From Zero to Hero' gegeven door Lance Vance al voltooid? Na deze missie kan je namelijk naar het oostelijke eiland (ook wel bekend als het 'Vice City Beach'-gebied) en kan je tevens gebruik maken van vlieg- en vaartuigen. Pas na deze missie zal er dus op het dak van het Schuman Healthcare Center in Downtown een Air Ambulance (traumahelikopter) verschijnen, net zoals de Armadillo achter de brandweerkazerne in Downtown, de Little Willie achter de Junkyard, enzovoort. Edit: Ietsjes te laat, zie mijn bericht dus maar als een aanvulling op die van MartyCeha. Bewerkt: 11 maart 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deetje1607 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Nee, die heb ik nog niet behaald. Allebei bedankt voor de informatie, dan zal ik dus nog even door moeten spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.