Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey antonio dan ik maar goed? :Y

Opzicht snap ik wel wat je bedoelt met 'Wat nieuws geprobeert'Ik ben dit niet van jou gewent. Ik vind de sig erg kleurloos. En door de kleur beetje blikkerig Overkomen. En je hebt daarna er nog wat strepen en een circeltje bij gedaan. Meer als opvulling. En vervolgends niet echt leuk je naam geplaatst. Die lensflare vond ik helaas ook Té vel. Die zou beter vervangen kunnen worden :Y .

6Je voor de nieuwe en niet echt al te verbeterende sig. Maar aangezien jij zo'n pro bent boeid het je niks en gaatn gewoon verder met je eigen style man succes verder :Y

Geplaatst:

background: simpel, een grote render opgeplakt en gaussian blur denk ik

render bewerking: enige bewerking die ik zie is de kleur en dan die balk (die ik niet zo mooi vind, sorry)

overig: links bij de hand, vind ik de sig er mooier uit zien dan rechts, en inderdaad die lichtbron is te fel

ik vind die sig in je handtekening er veel mooier uit zien, dus dit was echt maar een probeerseltje denk ik

5.5 want ik vind er weinig aangedaan, sorry

hoelang ben je er mee bezig geweest?

Geplaatst:
Hey antonio dan ik maar goed? :Y

Opzicht snap ik wel wat je bedoelt met 'Wat nieuws geprobeert'Ik ben dit niet van jou gewent. Ik vind de sig erg kleurloos. En door de kleur beetje blikkerig Overkomen. En je hebt daarna er nog wat strepen en een circeltje bij gedaan. Meer als opvulling. En vervolgends niet echt leuk je naam geplaatst. Die lensflare vond ik helaas ook Té vel. Die zou beter vervangen kunnen worden :Y .

6Je voor de nieuwe en niet echt al te verbeterende sig. Maar aangezien jij zo'n pro bent boeid het je niks en gaatn gewoon verder met je eigen style man succes verder :Y

Tnx voor je rate, het was idd een probeerseltje. Ik heb bij z'n hoofd geen lensflare gedaan maar gewoon gebrushed ;).

Btw, ik ben geen pro he ;).

background: simpel, een grote render opgeplakt en gaussian blur denk ik

render bewerking: enige bewerking die ik zie is de kleur en dan die balk (die ik niet zo mooi vind, sorry)

overig: links bij de hand, vind ik de sig er mooier uit zien dan rechts, en inderdaad die lichtbron is te fel

ik vind die sig in je handtekening er veel mooier uit zien, dus dit was echt maar een probeerseltje denk ik

5.5 want ik vind er weinig aangedaan, sorry

hoelang ben je er mee bezig geweest?

Je hebt gelijk, als je niet weet wat er aan gedaan is lijkt het idd alsof er niet veel aan gedaan is. Ik heb er vrij veel aan gedaan. Ik heb een tutorial gevolgd van GTA-Ripper (Ratchet&Clank tut).

Ik weet niet precies hoelang ik ermee bezig ben geweest, dat hou ik nooit bij.

Nog andere rates?

Geplaatst:
Je hebt gelijk, als je niet weet wat er aan gedaan is lijkt het idd alsof er niet veel aan gedaan is. Ik heb er vrij veel aan gedaan. Ik heb een tutorial gevolgd van GTA-Ripper (Ratchet&Clank tut).

Ik weet niet precies hoelang ik ermee bezig ben geweest, dat hou ik nooit bij.

Nog andere rates?

dat geloof ik best dat je er veel aan gedaan hebt, ik heb die tut ook gezien, maar wat je zegt

als je niet weet wat er aan gedaan is lijkt het idd alsof er niet veel aan gedaan is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...