88steven88 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Ik heb de pistol SMG en Shotgun challange gepast maar later kreeg ik een bericht ja je kan nu meer challenges doen bij ammu-nation. en als ik nu die challenge doe dan moet ik weer bij pistol beginnen is dat altijd? Hoe kom ik dan aan die laatste paar challanges die na de shotgun komen? Reageren
Joker Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Na de shotgun krijg ik de ak Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Je moet eerst weer overnieuw challanges is makkelijk als je de skills op hitman hebt Bewerkt: 26 november 2004 door De Gta Master Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Dat zou toch niet moet je iedere keer helemaal opnieuw beginnen! Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Dat zou toch niet moet je iedere keer helemaal opnieuw beginnen! Nee als er stond dat er nieuwe zijn zou het vast te maken hebben dat je dan de ak rifle round kan doen en helemaal overnieuw valt ook wel mee Bewerkt: 26 november 2004 door De Gta Master Reageren
Redbullcola Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Kan je na de AK ook nog andere wapens trainen, want is gebruik nooit een pistol. ik gebruik een desert eagle...ik gebruik geen micro SMG ik gebruik een SMG. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Ehm... Ik ben tot aan de rifle round gekomen.. Met dat wapen stink ik gewoon :S Klote ding Reageren
Decepticon Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Je hebt eerst pistol dan uzi dan shotgun en dan ak. Na deze 4 is de missie kompleet maar als je eruitligt bij 1 van deze moet je opnieuw beginnen vanaf de pistol round. Er zit maar 1 redelijk moelijke bij en dat is de 3e shotgun ronde. Tip is dat je alles (pistol hoeft niet echt) op hitmanlevel kan doen. greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.