Jump to content

Derde eiland


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik heb nu ook het derde eiland en ben daar. Maar ik kan nergens een wapenwinkel vinden. Waar is die ? En waar is die autospuiterij en die bommenwinkel ? Oh ja ik kan niet in die vliegtuigen daarzo. In welke kan ik wel in ? :?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste DenkaanHenk,

hier vind je de

Bombshops,

Pay 'n' Spray en

Ammu-Nation

Overigens zijn alle vliegtuigen gesloten, behalve de Dodo. Deze is 'gesaboteerd' door de vleugels te verkorten omdat er een aantal terroristische aanslagen mee gepleegd zouden worden onder leiding van Darkel(het geschrapte GTA III-personage). Deze is geschrapt omdat hij die missies zou geven en je er een gebouw met hem in zou moeten vliegen. GTA III zou ná 11 september uitkomen en dan zou het misschien een 'verwijzing' worden.

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt. 8) Waar staat de dodo precies ? En zijn er cheats voor GTA 3 op de xbox ? :?

De cheats van GTA III op de XBOX kun je op gtagaming.com vinden.

gta32007031214502153gx8.th.png

Klik op de afbeelding.

Je moet eerst naar het vliegveld rijden op Shoreside Vale. Na een tijdje rechtdoor te hebben gereden moet je naar rechts afslaan. Aan de linkerkant zie je een brandweerwagen en aan de rechterkant zie je een parkeerplaats. Je moet rechtdoor aanhouden. Je paseert een slagboom. Dan kom je in een bocht uit die naar links leidt. Dan moet je rechts afslaan en rechtdoor aanhouden. Bij de derde vliegtuigopslagplaats vind je de Dodo. Je hoeft niet verder het vliegveld op te rijden om de Dodo te vinden. De Dodo bevindt zich aan de buitenkant van het vliegveld.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...