arris Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 hey iedereen. Ik heb nu sinds een maand gta san andreas en ik vind het egt een topspel. Alleen heb ik 2 problemen. 1-Een maat van me zei dat ik scooters en motors in het spel kon zetten door middel van een modinstaller deze heb ik dus gedownload en scooters erin gezet maar als ik dan het spel opstart loopt hij vast tijdens het laden voor het spelen weet iemand hoe dit kan? ik wil zo graag scooters erin :$ 2-Ik download ook save games en zit ze erin via savegames maar dan doen ze het alsnog niet help me alsjeblieft. bijvoobaat dank. mvg arris Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Beste 'Arris', Welkom op GTAForum! Maar over je vragen, je vragen hebben met je versie te maken. Ik zal eerst even het verhaal van de versies en hoe je ze kunt herkennen uitlegen, en daarna wat je kan doen. Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Modden: V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, geen bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders(waaronder onze Admin PatrickW) had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. Zo nu wat je dus kan doen: Je zal de patch om je versie te 'downgraden' moeten downloaden. Deze kan je hier downloaden. Pak hem uit, installeer hem en dan zal je V1.1 hebben. Nu zul je dus wel goed kunnen modden en de savegames kunnen gebruiken. Overigens moet je wel alle savegames en bestanden even 'backuppen' voor het geval het misgaat.VWO-er @ hieronder: De patch up- en downgrade dacht ik . Hij zorgt er gewoon voor dat je V1.0.1 krijgt... Bewerkt: 12 maart 2007 door VWO-er Reageren
Proximitus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) VWO-er, het klopt niet wat je nu zegt. Als je Versie 2.0 downgrade, word het versie 1.0. Als je de patch gebruikt, kan je versie 1.0 naar 1.01 upgraden. De patch van versie 1.0 naar 1.01 is hier te vinden, of in de downloaddatabase van deze site. BTW, welkom op het forum arris Bewerkt: 12 maart 2007 door Proximitus Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Voor de scooterprobleem heb ik hier de goede hulp: >>KLIK HIER<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.