Jump to content

Globe's signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is voorjaar, een frisse wind. Dus tijd voor een nieuwe signature ?

Deze heb ik afgelopen weekend gemaakt..

globesap5.jpg

Minder massieve versie, en wat andere verbeteringen

globesiils6.jpg

Een "false-light" afbeelding van de zon, een afbeelding van de maan tijdens de maansverduistering en een wiki-pedia globe gevuld met GTA images. De achtergrond met opzet heel simpel gehouden omdat de images al druk genoeg zijn en ze zo beter tot hun recht komen.

Voor de duidelijkheid, de afbeeldingen van de zon en de maan zijn bestaande foto's, de gta-plaatjes heb ik zelf op de globe geplaatst.

Rates, tips en advies voor deze Photoshop-amateur zijn meer dan welkom..

Geplaatst:

Ik ben absoluut geen kenner. Maar ik vind het een hele gave sign. Die afbeeldingen in die aardbol zijn er mooi in bewerkt en de kleurcominatie is erg mooi en heel rustgevend.

Ik geef je een dikke 9

Geplaatst:

Toen ik dit topic tussen de lijst zag staan dacht ik waar gaat hij ons nu weer mee verrassen. Je bent altijd erg creatief met signatures en avatars. Oke, genoeg gelul nu over naar de rate. Opzich niet gek, alleen naar mijn mening is het wat rommelig. Drie verschillende plaatjes, de eerste is natuurlijk prachtig. Dat blauwe springt er echt uit, zeker mooi maar ik vind het niet passen bij de rode planeet daarna met een zwart/witte achtergrond. De tweede planeet ziet er ook nogal opgeplakt uit, misschien kun je dit met een blur layer echter een beetje verhelpen. Dan de laatste planeet, zeker mijn favoriet van deze signature. Weer erg creatief gedaan Patrick. De conclusie is dus dat ik het allemaal apart wel mooi vind, maar als één signature wat minder. Helaas kan ook natuurlijk niets op tegen je vorige sexy signature.

7/10

Geplaatst:

Wazuup:

je hebt gelijk over de maan.. Ik vind hem nu ook mooier..( en ook ik vind m'n oude nog steeds mooier :puh:, dus die komt mss nog wel terug )

Geplaatst:

Ik vind de sig wel cool en origineel!

Vooral de eerste maan en de wikipedia globe zijn vet.

Maar ik vind net zoals Wazuup dat de plaatjes er maar opgeplakt zijn,

je kon ze misschien nog een beetje beter laten overvloeien in elkaar ofzo.

Conclusie: De sig is heel creatief en krijgt dan ook een goeie score van mij (komt vooral door de wikipedia globe):

een 7,5 verdient de sig zeker!

Geplaatst:

Mooie orginele signature! Leuk bedacht idee met 3 soorten manen ofzo.

Zoals Wazuup al zei, de background past er niet heel goed bij. Misschien kan je zwart doen met witte 1 px puntjes zodat het net het heelal lijkt ofzo. Dat idee met die maan met puzzelstukjes met gta plaatjes erin is echt geweldig. Het is daarbij ook heel mooi uitgevoerd.

Over het blurren van die middelste maan. Je hebt hem nu helemaal geblurd, misschien kan je met de blur tool alleen de rand blurren. Je moet maar even kijken ;).

Ik zie nergens text, dus daar kan ik niets over zeggen;

79% - Heel orgineel idee, goed uitgevoerd alleen de achtergrond en de middelste maan zijn wat minder.

Geplaatst:

Geniaal.

100% - Die WikiGTA bol moet je gebruiken voor dat WikiGTA logo linksboven op WikiGTA. Veel leuker _O_

Geplaatst:

Erg origineel. Maar hij is te groot voor een signature op dit forum. Het valt ontzettend op als je bijv. op een pagina snel naar beneden scrollt. Ik zou de zwarte rand en het achtergrond weghalen. De 'glow' van de blauwe globe zou ik iets kleiner maken. Ook de globes over het algemeen een tikje kleiner, zodat je niet aan de 500x150 zit, maar rond de 450x135.

Bij de laatste globe zie ik een grijs stukje aan de achterkant. Pas als ik er langer naar kijk zie ik dat dat de andere kant van de globe moet voorstellen. Misschien een idee om daar een klein donkergrijs randje omheen te tekenen.

Zelf vind is het niet mijn smaak. Zoals je zelf ook al zegt vind ik die vorige leuker! ;)

Geplaatst:
Geniaal.

100% - Die WikiGTA bol moet je gebruiken voor dat WikiGTA logo linksboven op WikiGTA. Veel leuker _O_

Het gebruik van die wikipedia globe om een officieel site-logo van af te leiden is juridisch onduidelijk..

Erg origineel. Maar hij is te groot voor een signature op dit forum. Het valt ontzettend op als je bijv. op een pagina snel naar beneden scrollt. Ik zou de zwarte rand en het achtergrond weghalen. De 'glow' van de blauwe globe zou ik iets kleiner maken. Ook de globes over het algemeen een tikje kleiner, zodat je niet aan de 500x150 zit, maar rond de 450x135.

Bij de laatste globe zie ik een grijs stukje aan de achterkant. Pas als ik er langer naar kijk zie ik dat dat de andere kant van de globe moet voorstellen. Misschien een idee om daar een klein donkergrijs randje omheen te tekenen.

Zelf vind is het niet mijn smaak. Zoals je zelf ook al zegt vind ik die vorige leuker! ;)

De "aanwezigheid" is inderdaad ook wat mij tegenstaat nu ik hem als signature draag. Probleem met verkleinen, is dat een hoop van de details op de GTA-globe verloren gaan. De achtergrond verwijderen zou misschien wel een optie zijn.

Ik heb voor een andere oplossing gekozen... zie eerste post en hieronder natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...