Jump to content

.be Domein

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan ik gratis (of heel goedkoop) een be-domein registreren? Ik heb al een pagina op Freewebs, maar ik zou hem graag naar een volwaardig domein verhuizen.

>>> Door Preddy: Onderwerp afgesplitst van het HTML/PHP hulp topic<<<

Geplaatst:
Waar kan ik gratis (of heel goedkoop) een be-domein registreren? Ik heb al een pagina op Freewebs, maar ik zou hem graag naar een volwaardig domein verhuizen.

Gratis domeinnamen bestaan toch niet. Toch hele domeinnamen, subdomeinen kan je wel gratis krijgen. Ook heeft elke domeinnaam een prijs die ongeveer overal hetzelfde is en dat is voor domeinen als .be en .nl ongeveer vanaf €12 tot €17.

Als je een Freewebs-site hebt zou ik persoonlijk geen domein nemen of ik zou een 100%betalende site nemen je hebt al vanaf heel goedkoop alles vele beter als Freewebs en met een domeinnaam erbij.

Je kan bijvoorbeeld is op een hostingsite kijken als www.phost.nl

Sorry dat ik je niet echt kon helpen maar gratis domeinnamen bestaan niet en heel goedkoop bestaan ze ook niet dacht ik, ik weet wel dat er vroeger een actie was dat je een gratis domein kon krijgen zonder web-hosting maar dat mocht niet meer.

Somige hosting bedrijven geven soms wel een gratis domein maar dan is hun web-hosting meestal wel wat duurder om zo die gratis domein te compenseren zodat die eigenlijk niet gratis meer is. :$

Geplaatst:

Zou phost niet nemen super dure host voor zo weinig mb. Deze zou ik nemen, zit ik zelf ook bij. Je hebt eigenlijk alles wat je moet hebben. Ook kan je er bijv. een forum op runnen. Een domein naam .be kost daar €7,- dacht ik (exclusief BTW). Je moet maar even kijk wat je wilt. Zoals argon al zei bestaan grats domeinnamen niet. Nouja nl.tt of .tk wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Even om voort te gaan op die host die jij noemde, ik zou me al serieuze vragen stellen hoor. Ze zeggen dat ze onbeperkt dataverkeer bieden (zij noemen het overdracht op hun site) dat is praktisch niet mogelijk. Ook zijn de opslag hoeveelheden vrij groot. Als ik dat zie dan weet ik zo al dat de support niet optimaal zal zijn.

En op webhostingtalk.com vind ik niet echt positieve comentaren. :engel: Zoals ik verwacht had dat ze geen support zouden geven met zulke lage prijzen en dat blijkt een goede gedachte van mij geweest te zijn.

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Zoals Argon al zei, een domeinnaam heb je nooit gratis.

Dat komt omdat als jij zoiets bestelt dat ook weer ergens in Nederland

geregistreerd moet worden. Dat kan je zien als een soort centrum waar alle

domein met een .nl extensie draaien. Om zoiets te registreren moet er betaald

worden, dat is de reden waarom domeinen niet gratis zijn.

Maar je hebt wel host die zeker heel erg goedkoop zijn, bijvoorbeeld

Hosting2Go.nl en Servage.

Zo heb je dus heel erg veel verschillende hosts, deze twee hosts vind ik persoonlijk het beste.

Voor een mooie site, kan je bij Hosting2Go, maar wil je echt een grote site hebben met heel erg veel

downloads, mods en andere movies? Dan kan je beter Servage nemen. ;)

Geplaatst:

Beste,

Als je een .be domeinnaam wilt; hier kun je het vinden:

http://www.yourhosting.nl/g/.be+domeinnaam.html?from=google2

Tevens wil ik even iets zeggen over FreeWebs & .be domeinnaam.

Ik heb niks tegen Freewebs, maar zelf zou ik zeggen dat het beter is om géén betaald domeinnaam aan FreeWebs te koppelen.

Je weet maar nooit wat er kan gebeuren, FreeWebs kan je bannen, heeft véél te lage webruimte, kan sloom zijn etc.

Het beste is een kleine pakketje te nemen van een host. Die zijn echt heel erg goedkoop.

Geplaatst:

Dit forum is niet bedoelt om te adverten voor webhosts. In principe kan je bij elke webhost gewoon een be domein registreren. Bijvoorbeeld bij onze sponsor.

LET OP!

Goedkoop = duurkoop (natuurlijk niet in alle gevallen als je het echt contractueel met een goed bedrijf regelt)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...