samson Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 ik weet niet wat me probleem is maar krijg deze missie niet voor elkaar kan iemand helpen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Je zal bij deze missie wat spullen moeten brengen voor een paar medewerkers van Mike Toreno, de persoon die Sweet(CJ's broer) kan vrijkrijgen. Je moet niet te hoog vliegen, anders word je ontdekt en dan heb je de missie gefaald. Zorg dat je laag genoeg blijft, en je 'Visibility'-meter niet volloopt. Als je in Angel Pine bent gekomen, moet je door een corona vliegen om de spullen te droppen. Heb je dat gedaan, dan mag je weer terug naar Verdant Meadows om daar je Rustler weer te landen en parkeren. Tips: - Ga boven het water vliegen, zo kom je minder huizen en andere obstakels tegen waar je tegenaan kan vliegen. Beloning: $15.000 Bron: nl.WikiGTA.org VWO-er @ hieronder: Daar ligt het dus aan... @ Big Boss: Bedankt, gewijzigd. Bewerkt: 17 maart 2007 door VWO-er Reageren
samson Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) tja ik ging heel laag vliegen dacht dat dat moest Edit: je moet dus wel heel laag vliegen maar tja me vliegtuigje doet steeds boem Bewerkt: 12 maart 2007 door samson Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Heb ik ook moeten doen voor deze missie: oefenen met de Rustler om laag boven de grond en water te vliegen. De Rustler kun je hier vinden Er zijn ook bepaalde routes hiervoor. Een kaartje: De rode route vind ik persoonlijk de makkelijkste route. Pas wel op voor bruggen. Je kunt onder de hoge bruggen door, maar je moet over de lage heen. Als je de rode route te moeilijk vindt, probeer dan de blauwe. Hier hoef je alleen onder Gant Bridge door, en dat is aardig makkelijk. Verder heb je dekking door de stad San Fierro, dus hoef je niet zo hoog te vliegen. Het is wel moeilijk de hele tijd over het water te vliegen. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Het kan gewoon super simpel: Eenmaal opgestegen, meteen over het water vliegen. Gewoon rond San Andreas, en bij dat stadje even de carona oppicken, en weer terug over het water. Maak je Geen zorgen om je tijd, want die heb je meer dan genoeg. Reageren
samson Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 tja das zeker de makkelijkste weg alleen nu vlieg ik steed de plons in tja heel vel oefenen he Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Je zal bij deze missie wat spullen moeten brengen voor een paar medewerkers van Mike Toreno, de persoon die Sweet (CJ's broer) kan vrijkrijgen. Je moet niet te laag hoog vliegen, anders word je ontdekt en dan heb je de missie gefaald. Zorg dat je hoog laag genoeg blijft, en je 'Visibility'-meter niet volloopt. Als je in Angel Pine bent gekomen, moet je door een corona vliegen om de spullen te droppen. Heb je dat gedaan, dan mag je weer terug naar Verdant Meadows om daar je Rustler weer te landen en parkeren. Even wat foutjes aangepast ... N.O.E. betekend namelijk Not on Earth. D.w.z dat de radar je niet ziet en je dus ontzettend laag bent. Reageren
stinkvoeten Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb precies hetzelfde probleem.... Reageren
samson Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 mijn fout was dat ik in het donker ging vliegen dus zag niet hoe hoog ik was Reageren
michaelfivez Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Hok belangrijk dat je niet boven de militaire basis vliegt, want dan word je neer gebazoekat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.