kevvie-12 Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 hey ik heb op sites kleding mods gezien maar nu wweet ik niet hoe ze erin moeteh kunneh jullie me helpe?? Reageren
SWYV Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) 1) welke GTA 2) staat in verkeerde subforum (moderators? ) in verband met de modding best naar modding help als jij echt geholpen wilt worden met dit zulke dingen) vooral de eerste is heel belangrijk om te weten voor de mensen die jou willen helpen Bewerkt: 12 maart 2007 door SWYV Reageren
kevvie-12 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 oh jah vergete ehm ik heb het over gta sa voor pc Reageren
Die Hard Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Eejj! Welkom op het forum! Deze mods kan je in het spel zetten door bestanden van GTA San Andreas te vervangen met de IMG Tool. Hier kan je een uitgebreide tutorial vinden hoe je de IMG Tool moet gebruiken. Veel succes! Greets GTA GG Bewerkt: 12 maart 2007 door GTA Ganggast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 oh jah vergete ehm ik heb het over gta sa voor pc Dit moet je doen met de IMG Tool. Het is waarschijnlijk een kwestie van bestanden vervangen en verwijderen. Een tutorial over het kleding toevoegen aan het spel is er niet echt, maar misschien kan je jezelf uit de voeten helpen met één over voertuigen. Het principe is hetzelfde, dus bekijk hem hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.