sevaboy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ik zit aan de missie RUb out. Maar altijd als ik dicht bij Diaz kom word Lance iedere keer gedood zelfs doe ik die tekst van Wikigta na! Hebben jullie tips? Ps:Met zoekfunctie niets gevonden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Je moet gewoon iedere keer zachtjes stappen en als je een ruimte binnenkomt eerst alles bekijken en probeer vanaf je een ventje ziet hem dood te schieten. En als je bij Diaz bent, gewoon op hem blijven schieten, maar zorg er eerst voor dat al de rest dood is. En je moet ook er voor zorgen dat Lance niet alles moet doen, eigenlijk dat jij alles moet doen. Want Lance kan niet mikken . Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Maar dan op het laatste loopt Lance naar Diaz en dan is hij dood. Maar als ik eerst ben ben ik eerst gedood. Ik ga elke keer naar beneden zoals er staat op Wikigta Reageren
sevaboy Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het is gelukt! Heb 13x gespeeld maar dat is nu verleden tijd. Maar ik zit vast in Shakedown, maar dat zal ook wel lukken. Elke keer ben ik weer handiger in de missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.