Jump to content

15" TFT scherm.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej mensen,

Ik heb er laatst een oude PC bij gekregen(Win98SE) maar er zit een 16" CFT monitor bij.

Die CFT monitor bevalt mij helemaal niet, het is een log lomp ding en het staat in de weg. Ook de beeldkwaliteit is veel slechter tegenover mijn 17" TFT scherm op mijn andere computer.

Nu heb ik op marktplaats gekeken en bij mij in de buurt staat >>>DIT<<< 15" scherm te koop voor 125 euro.

Is dit een goede keus voor 125 euro of moet ik minder bieden?

Graag hoor ik jullie advies :bier:

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Het is opzich wel een goed scherm, zeker voor die prijs.

Alleen wat minpuntjes:

De Reactiesnelheid is 23 ms. Al zul je dit niet zien, het soms wel hinderlijk. Maar deze is niet van toepassing, aangezien je toch niet gaat gamen op je windows98 pctje (veronderstel ik)

De Contrast Ratio is een beetje laag. Dat wil zeggen dat het zwart minder zwart is, en het wit minder wit.

Al met al een scherm, goed genoeg voor wat jij wilt doen.

De prijs.... Ik zou er 100 euro op bieden, meer niet.

Geplaatst:

als je het egt heel erg graag wilt zal ik er 150 op bieden maar het ligt eraan hoe oud hij is

>>> Door Preddy: Ik zou graag wat meer beargumentatie willen zien, want ik betwijfel of de TS er wat aan heeft<<<

Geplaatst:

Heel kort door de bocht gezegd: Veel te duur!!

Voor een gebruikte 15" TFT die een langzame reactiesnelheid heeft is het ontzettend veel. Zeker als je het vergelijkt met de schermen die tegenwoordig in de winkel worden aangeboden.. Zo kan je al een 19" Breedbeeld TFT van Acer krijgen voor €199,- (heb ik zelf ook). Met een reactiesnelheid van 5MS. Ook zijn er 17" schermen voor €165,- of zelfs goedkoper. En deze zijn splinternieuw.

Je moet ook erg oppassen met het kopen van gebruikte TFT schermen, de kans op dode/slapende pixels is aanwezig, en meestal zit er geen garantie meer op.. Het is jouw geld, maar ik zou het niet doen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...