EXIT Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 hey, ik heb een gamepad aangeschaft ongeveer een maand geleden maar nu ik daar mijn camera niet met bewegen bij SA. (gamepad is net zoals PS2 controler) en ik zou graag de toetsen netzoal bij mijn ps2 hebben nu is mijn vraag of iemand een programma kent zodat ik mijn gamepad knopjes kan instellen op toetsen. bv dat het kruisje dan W aanstuurt en vierkantje S bv. snap je het? Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Lees de handleiding, zo simpel is het! Staat dat er niet op surfdan naar de site van de fabriekant, of vraag aan de winkel waar je dat gekocht hebt(meestal zeggen ze dat!) Bewerkt: 12 maart 2007 door sevaboy Reageren
BigT Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Of die gamepad ondersteunt geen GTA SA. Reageren
EXIT Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Lees de handleiding, zo simpel is het!Staat dat er niet op surfdan naar de site van de fabriekant, of vraag aan de winkel waar je dat gekocht hebt(meestal zeggen ze dat!) Volgens mij weet mediamarkt er zelf niets van. ik kan wel spelen met de gamepad. goed zelf maar ik kan de rechter hendel niet gebruiken om de camera te begen. en dat wil ik Reageren
Boris H. Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Ik heb ook een gamepad en zal je even uitleggen hoe je GTA SA op de PC kan configureren dat hij net zo speelt als op de PS2. Je moet in GTA SA in het menu bij options mouse+keyboard veranderen in joypad. Dit doe je door er simpelweg op te klikken. Dan kun je bij buttons o.i.d. in hetzelfde menu de knoppen instellen. Doe dit door op de knop die je wilt instellen(bijv fire) te klikken zodat hij geselcteerd raakt en dan op je gamepad de knop in te drukken die je daarvoor wilt gebruiken. Als dit niet lukt wil ik altijd even mijn GTA SA.set bestandje even uploaden zodat je dezelfde instellingen zoals mij hebt(Ik speel hem namelijk ook met gamepad en PS2 configuratie) Het enige wat niet kan is met de start knop op je joypad naar het menu gaan. Dit zal altijd met de esc. knop moeten. Veel succes en als je mijn gtasa.set nodig hebt hoor ik het wel! Gratz, Boris H. edit: Ik heb mijn gta_sa.set toegevoegd. Als je die download en plaatst in je userfiles heb je ook een PS2 configuratie! Veel plezier ermee! sa_settings.zip Bewerkt: 12 maart 2007 door Boris H. Reageren
EXIT Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik heb je settings gedownload maar nu crasht gta sa zo snel ik gta opstart. welke versie van sa heb jij? Reageren
Boris H. Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Versie 1.0. En niet gedowngraded maar origineel. Maar probeer het anders zelf in te stellen in het menu. Gratz, Boris H. Reageren
EXIT Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 dat is geen probleem maar ik wil de 2de joystick om de camera te sturen hoe doe ik dit Reageren
Boris H. Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 In het menu bij control's klikken op Mouse+Keyboard. Het verandert dan in Joypad. Als je dit gedaan hebt zou je met de 2e stick de camera moeten kunnen draaien. Gratz, Boris H. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Nee mensen allemaal fout. Wat je ndig hebt is SAAC, een gamepad-programma daarmee kan je alle toetsen die op je gamepad staan wijzigen/goed zetten. Ik heb zelf een Xbox 360 controller voor de pc en met die prog kan je met de camera draaien en als een echte Xbox-gebruiker gamen! Hier is de prog: >>KLIK HIER<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.