Jump to content

Kleuren

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij is alles raar gekleurd. Op screens zie je dit niet, dan is het niet allemaal gekleurd. Het is ook vaak in de originele kleur, maar als de camera anders draait, of ernaar toe loopt (waardoor dus de camera ook beweegt) wordt het voorwerp (gebouw, berg, boom ALLES!!) groen, paars, rood of een andere kleur. Je ziet nog wel de lijnen van de texture, het is meer een gekleurde waas erover.

Om dit te verhelpen had ik eens de GTA_SA.exe van een vriend in de GTASA map gezet, en de mijne ergens anders gezet. Hierbij was dit niet! Het enige probleem hiermee was dat GTASA totaal niet streaming liep. Dus ik dacht: dan maar liever kleuren en wél streaming. Mij oude GTA_SA.exe weer teruggezet, en daar zijn de kleuren weer!

Eerst kon ik er wel nog mee leven, maar het begint nu echt te irriteren...

S.O.S. ik bedoel HELP me please :cry:

Geplaatst:

Ik heb dit ook vaker. Als ik San andreas opstart dat hij dan al die kleuren heeft. Meestal moet ik hem dan gewoon opnieuw opstarten, en het GTA_SA.set-bestandje verwijderen. Dan doet hij het gewoon normaal.

Waar het aan ligt weet ik ook niet. Maar daar zullen we vast snel andwoord op krijgen..

>>> Door Dutchy3010: Ik neem aan dat je gta_sa.set bedoelde, de .exe is niet verstandig om te verwijderen... :puh: Heb hem even voor je veranderd. :Y<<<

Geplaatst:

Misschien is het verstandig om de Drivers van je videokaart eens te updaten. Ik heb dit probleem nog eens ergens gezien, maar ik weet niet meer waar. Ik probeer het even op te zoeken.

Geplaatst:

Ja, zoiets heet graphics drivers;)

Kijk even op de website van jou PC( bijv. Dell)

Daar kan je waarschijnlijk je serie-nr. ergens invoeren, en dan kan je daar graphics drivers downloaden

Veel succes ;)

Geplaatst:
Bij mij is alles raar gekleurd. Op screens zie je dit niet, dan is het niet allemaal gekleurd. Het is ook vaak in de originele kleur, maar als de camera anders draait, of ernaar toe loopt (waardoor dus de camera ook beweegt) wordt het voorwerp (gebouw, berg, boom ALLES!!) groen, paars, rood of een andere kleur. Je ziet nog wel de lijnen van de texture, het is meer een gekleurde waas erover.

Misschien kan dit topic je wel helpen. Het schijnt aan je monitor te liggen.

Geplaatst:

De website van mijn PC? Dat wordt errug lastig ben ik bang. Ik heb namelijk een samengestelde PC van allerlei restjes van andere computers. En wat in dit topic wordt beschreven lijtk niet erg op wat ik heb. Ik heb geen fish-eye view. En aan mijn monitor ligt het ook niet. Want toen ik dus een gta_sa.exe van een vriend in de map van GTA San Andreas zette, waren er geen kleuren. De reden dat ik deze gta_sa.exe nu niet gebruik is omdat die van mijn vriend helemaal niet streaming liep. Dus ik heb toen de mijne weer teruggezet. Mijne is dus wél streaming maar mét kleuren. Heel erg bedankt allemaal voor jullie hulp, maar ik kan er dus niet zoveel mee. Het ligt volgens mij aan mijn gta_sa.exe. Maar wát kan daar fout mee zijn? :?

Geplaatst:
De website van mijn PC? Dat wordt errug lastig ben ik bang. Ik heb namelijk een samengestelde PC van allerlei restjes van andere computers. En wat in dit topic wordt beschreven lijtk niet erg op wat ik heb. Ik heb geen fish-eye view. En aan mijn monitor ligt het ook niet. Want toen ik dus een gta_sa.exe van een vriend in de map van GTA San Andreas zette, waren er geen kleuren. De reden dat ik deze gta_sa.exe nu niet gebruik is omdat die van mijn vriend helemaal niet streaming liep. Dus ik heb toen de mijne weer teruggezet. Mijne is dus wél streaming maar mét kleuren. Heel erg bedankt allemaal voor jullie hulp, maar ik kan er dus niet zoveel mee. Het ligt volgens mij aan mijn gta_sa.exe. Maar wát kan daar fout mee zijn? :?

Van dat 'streaming' kan je wel wat aan doen.

Zet de gta_sa.set van je vriend weer terug in je map, en start Saa Andreas op

en ga naar Options->Advanced, dan de Resolution laag zetten, de Visual FX Quality op Low zetten.

Dan de Draw op laag zetten.

En dan zul je merken dat je Sa Andreas vloeiend loopt.

Geplaatst:

Het probleem is dus niet GTA_SA.SET maar GTA_SA.EXE. Die van die vriend loopt zelfs met alle instellingen op z'n laagst nog niet streaming. Die van mij loopt wel streaming, maar heeft kleuren. Nu valt het allemaal nog wel mee gelukkig :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...