Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu vooral bezig met andere dingen in Photoshop, maar laatst vond ik het weer eens tijd voor een signature. Dit keer heb ik eens een ander onderwerp gekozen dan gebruikelijk (zie de titel ^_^). Tevens heb ik deze signature ook in m'n battle tegen BigT gebruikt (hier)

V1

4copybg5.jpg

V2

5copywp5.png

Wat vinden jullie er van?

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

het eerste wat me opvalt is je brush, die ik heel nice vind,

het eerste wat me opviel wat ik lelijk vond was die flits bij de render

bg ziet er goed uit, niet echt mijn kleuren maarja ieder z'n eigen smaak,

font kan ook beter vind ik

een 7/10

Geplaatst:

een 7/10

Bedankt voor je rate Multi_. De flits onder de render die jij bedoelt heb ik even weggehaald. Ik vond het zelf wel mooi, maar hier en in de post hierboven heb ik dus even een versie gemaakt zonder flits.

5copydm2.png

Nog meer rates? :sigaar:

Geplaatst:

ik vind V2 mooier dus rate ik die :)

Render: mooie vrouw gebruikt voor je sig ^^ maar zowiezo er mooi ingestopt

Effect: goed met effecten gespeeld

BG: je bg is mooi al die vormpjes enzo

Font: misschien kan je een iets andere font gebruiken? :)

Eindcijfer: 7.5 :bier:

Geplaatst:

Normaal gesproken rate ik niet zo vaak Graphics, maar ik moet nu even wat zeggen. Ik hoor in de posts hierboven namelijk één keer dat die lens flare niet mooi is en twee keer dat het font niet goed is. Ik begin bij die lens flare, ik vind het er prima in verwerkt en het geeft zelfs een blending effect. Een lichtbron in een afbeelding vind ik altijd wel mooi staan. Nu de tekst, kijk nou eens naar die achtergrond. Het is helemaal vector-achtig, en dat font pas er gewoon perfect bij, niets op aan te merken. Het enigste (grote) minpunt aan deze signature is dat de render wat vreemd is aan de rechterkant van haar haar.

Rating: 8,5/10

Ik reageer ook maar ff. Jullie zeggen dat het lens flares zijn, maar volgens mij heeft hij zitten brushen. Dus niets lens flare. Je hebt ook je background wel mooi gemaakt, volgens mij heb je je render gebruikt he?

Je render is een minpuntje, het staat helemaal links, misschien kon je het wat meer in het midden doen en die brushes ook de andere kant op. Nu zie je op dat kleine stukje links van de render C4D ofzo, dat vind ik ook niet zo mooi.

Wat Wazuup bedoelt:

...is dat de render wat vreemd is aan de rechterkant van haar haar.

Snap ik niet helemaal, want wat bedoel je precies met achterkant van haar haar?

Sorry, fout gelezen :puh:.

Verder vind ik de text in tegenstelling tot die andere gasten wel mooi. Zoals Wazuup zegt, de kleuren passen heel mooi bij de achtergrond. Misschien kon je een iets 'losser' font gebruiken zodat het wat meer bij die brushes past.

Over de brushes, je hebt ze mooi erin gezet. Je ziet een paar brushes terug komen, maar je heb die dan wel goed verwerkt.

Over de gehele kleur in de sig, hij is een beetje bruinachtig, dat vind ik wat minder. Als ik deze sig snel zou zien zou ik hem niet heel mooi vinden denk ik.

80% - Je hebt gewoon een sig, ik vind hem niet geweldig maar ook niet lelijk.

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

een 7/10

Bedankt voor je rate Multi_. De flits onder de render die jij bedoelt heb ik even weggehaald. Ik vond het zelf wel mooi, maar hier en in de post hierboven heb ik dus even een versie gemaakt zonder flits.

5copydm2.png

Nog meer rates? :sigaar:

ja zo is die veel beter maar bij haar nek zie ik een soort filter uitgegumt, ziet er een beetje vreemd uit

Geplaatst:

v2 vind ik minder.

Gebruik je gum bij de kin ;).

Fonts kan beter :puh:

Chick kan beter.(maarja dat is waar je van houd of niet xD )

Maar die BG is wel mooi.

v1 7.5

v2 7.0

5copywp5.png

Ik heb even wat dingen bij de kin weggegumd, ik was een beetje slordig. Bij deze gefixed.

Ik zie dat jullie meningen verdeeld zijn over de brush onder de render, en ik snap jullie punten. Ik vind het allebei wel mooi.

Ik zie dat er ook meningsverschillen over de tekst zijn. Het font kan misschien wel beter, maar zo vind ik het eerlijk gezegd net als Wazuup wel leuk. Ik heb overigens al veel andere fonts uitgeprobeerd, en het resultaat vond ik matig.

Bedankt voor jullie rates! :klap:

Edit: Ik denk dat jullie mening over dat meisje veranderd als jullie het lichaam hebben gezien :engel:

Bewerkt: door M4X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...