Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ik heb San Andreas nu sinds 5 dagen geleden, en ik ben nu bij die vliegschool. Ik moet nog steeds Supply Lines van Zero doen. Ik had in heel 2006 3 keer GTA: SA gekocht, en ik had ze alledrie gemolt, door te veel mods te downloaden (Verslavend, toch?). Woensdagavond heb ik het spel ergens op het web gedownload. De missies in Los Santos had ik al snel gedaan, ik had ze ook al een aantal keer gedaan vroeger, en met San Fierro had ik ook weinig moeite. alleen in m'n 2e GTA ben ik verder gekomen dan San Fierro zonder mods te gebruiken. Toen was ik ook bij de vliegschool met Supply Lines open, net als nu, toen begon ik het vol te gooien met mods. Nou ja, blabla en zo. Maar goed. Ik kan mezelf weer nauwelijks tegenhouden om m'n hele San Andreas weer te gaan verjeweetwellen met mods, omdat ik het 1 keer in m'n leven uit wil spelen ZONDER mods. (Maar met cheats, en vraag me niet hoeveel) Een paar vragen aan jullie die flink met elkaar te maken hebben: +Tips voor Supply Lines? - Het lukt me echt nooit... +Tips voor de vliegschool - En dan vooral het landen. Ik heb Circle dinges wel gehaald maar steeds bij het landen gaat het echt heeeeeeeeeeelemaal verkeerd. +Tips voor mods - Weten jullie misschien een manier om niet meteen je hele game te hoepsakeeën (vernietigen) door een hele site vol mods over je game heen te gooien? Zo nee (wat waarschijnlijk het geval zal zijn) hoe kom ik van m'n verslaving om mods te downloaden af? Ik heb nooit zin ze te verwijderen. Ik maak wel backups maar dat helpt om een of andere reden niet. More info (Dit hoef je niet te lezen, wat hier boven staat is meer dan genoeg (I love talking, lol!)) 1e SA ging stuk door All in one mod 2e SA ging stuk door n00b mode, All in one mod en nog wat andere 3e SA ging stuk door een site vol mods. Ben naar de winkel gegaan kocht een ding, deed het niet, terug. Kocht een "nieuwere", deed het niet, terug. Kocht Pro Evolution Soccer 5, terug, had er 2 avonden plezier van -_-'. Dus ik was erg blij dat ik Tenpenny tegen CJ zat te zeiken in Full Screen met sound die het deed (Ik had het in die maanden zonder SA met III en VC moeten doen) Hopelijk heb ik geen regels overtreden in deze saaie maar voor mij belangrijke post. Yer my biggest hero if you read this all and give me some tips.
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Welkom op het forum! Misschien moet je het volgende keer inderdaad wat meer proberen te beperken tot de vraag zelf, en niet al het andere er omheen. Dat maakt het een stuk makkenlijker lezen. Algoed, over naar je vraag. +Tips voor Supply Lines? - Voor de missie suply lines kun je in onze geweldige "Walktrough" kijken. Ikzelf haalde deze missie ook niet, en heb toen de hulp van mijn geweldige forumgenoten ingeroepen door een savegameaanvraag te doen. +Tips voor de vliegschool - Hiervan kan ik alleen maar zeggen: Oefenen oefenen en nog eens oefenen. Het landen is inderdaad lastig, maar je zult dit nog in meerdere missies nodig hebben. Daarom zul je het tog moeten leren. +Tips voor mods - Ik begrijp dus dat je nu weer een hoop mods in je game hebt staan. Als je de storyline speelt met mods heb je inderdaad kans dat je game crashed. Maak dus backups, of installeer geen mods meer. Dan nog je vraag om van de 'modverslaving' af te komen. Heel eenvoudig: Niet meer downloaden!
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Dank u. Die vliegschool lukt me wel. Inderdaad oefening baart kunst. Ik probeer Supply Lines tot zo laat mogelijk te bewaren, om te kijken of het lukt, en ik ben goed in uitstellen. Helaas kon ik het niet laten om de befaamde downloadknop met rust te laten. De AllInOne mod biedt TE veel mogelijkheden om te laten liggen. Ik heb wel backups gemaakt en zo, new game begonnen, maar...Als deze kapot gaat...Kan ik het toch opnieuw downloaden?
Bassiej Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Dank u.Die vliegschool lukt me wel. Inderdaad oefening baart kunst. Ik probeer Supply Lines tot zo laat mogelijk te bewaren, om te kijken of het lukt, en ik ben goed in uitstellen. Helaas kon ik het niet laten om de befaamde downloadknop met rust te laten. De AllInOne mod biedt TE veel mogelijkheden om te laten liggen. Ik heb wel backups gemaakt en zo, new game begonnen, maar...Als deze kapot gaat...Kan ik het toch opnieuw downloaden? Je spel kan inderdaad wel aardig kapot gemaakt worden door het gebruik van mod(ificatie)s. Maar er zal nooit iets kunnen veranderen op je DVD. Dus als het spel kapot is kun je hem verwijderen en opnieuw installeren. Dan hoef je niet een nieuw spel te kopen. Je savegames worden ook automatisch allemaal bewaard.
Dutchy3010 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik had in heel 2006 3 keer GTA: SA gekocht, en ik had ze alledrie gemolt, door te veel mods te downloaden (Verslavend, toch?). Woensdagavond heb ik het spel ergens op het web gedownload. Allereerst, kan je spel, zoals Bassiej™ al zegt, niet kapot gaan van teveel modden. Je kunt hem namelijk zo opnieuw installeren. Je zegt nu dat je hem gedownload hebt, maar wij kunnen niet controleren of je nou werkelijk 3 keer gekocht hebt of het maar als excuus gebruikt. Daarom sluit ik dit topic, omdat het tegen de regels is om iemand te helpen die meld dat hij/zij het spel gedownload heeft.
Recommended Posts