Lance Vance Dance Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Hey GTA fans! Ik heb eindelijk ook het spel Vice City Stories (8 maart gekocht) en ik vind het een heerlijk spel. Nu zit ik in de missie van de Mendez broers waar ik 2 drug dealers moet vermoorden. Die eerste zit ergens te relaxen, maar die vind ik een makkie. De tweede is echter een nachtmerrie voor me. Als hij eenmaal zijn meiden op mij laat schieten houden de kogels maar niet op. Elke seconde vliegen er 20 om m'n oren. Het zijn dan misschien wel meiden met ballen, maar ik kan ze maar niet dood krijgen. Ik ren altijd meteen weg achter de struiken. Ik schiet met een AK of een Spas en ik heb een kogelvrij vest en gezondheid 100%. Weet iemand hoe ik hier veilig weg kom? Ik weet echt niet hoeveel van die meiden er zijn, maar ze zijn vreselijk irritant met al hun AK's. Toen ik eenmaal bij de hoteldeur stond nam mijn gezondheid met stappen af. Ik zag niemand mij raken, maar toen ik me omdraaide stonden er ineens 2 meiden achter me. WAAAAH ik wordt gek, ik heb hem al wel 10 keer geprobeerd. Thanks Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Probeer het met een vlammen werpen .. daarmee is het mij ook gelukt om al die meide te killen .. vlammen werpen kun je vinden .. vlakbij de filmstudio's http://nl.wikigta.org/index.php/Flamethrow...City_Stories%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Zorg natuurlijk allereerst voor een volle health, een volle body armor, een Assault Rifle of een AK, een Micro-SMG en een Spaz 12. Maar daar zal je waarschijnlijk allang voor gezorgd hebben, dus laten we verder gaan naar het gedeelte waar jij vastloopt. Wanneer die meiden het vuur op jou openen, moet je ervoor zorgen dat je goed beschut staat. In het zwembad bijvoorbeeld kan je je goed verschuilen én kan je makkelijk de meiden boven je doodschieten. Check ook regelmatig of er weer een meid op de bovenste duikplank staat, want die is toch vrij geniepig als het er op aankomt. Jammer genoeg zijn die meiden toch ook weer zó slim om niet met z'n allen bij het zwembad te gaan staan, dus zul je niet het hele werk vanuit het zwembad af kunnen maken. Loop daarom dan ook naar boven, en verschuil je achter elk object dat je maar vinden kan. Maar gebruik van het trucje dat je snel van doel kan wisselen; dit doe je door met de L1-toets op een meid te richten, haar meteen dood te schieten met het rondje, en nu snel van doel wisselen met R2 en L2. Tevens verschijnt er op het houten plateau dat het begin vormt van een trap steeds een health pick-up, pak deze dan ook regelmatig op. Probeer steeds op dezelfde plek te blijven staan, en niet steeds rond te gaan lopen. Zo ben je namelijk een zeer makkelijk doelwit voor die bikinibabes. Nee, blijf lekker staan waar je staat (wel beschut uiteraard, bovenop het duikplank is ook nog niet eens zo'n slecht idee) en schiet steeds elke aankomende vrouw neer. Op een gegeven moment zijn al je tegenstanders uitgeroeid, en zul je de drugsdealer zelf moeten vermoorden. Hij zal met een Quad vluchten, achterop zijn Quad zal nog een bikinibabe springen. Spring nu zelf op een Quad, en achtervolg hem. Gebruik je Micro-SMG om op hem te schieten. De bikinibabe achterop de Quad van de drugsdealer zal het vuur op jou openen, blijf dus via jouw Quad op haar schieten zodat zij er dood vanaf valt. Maar pas op; de drugsdealer zal op een gegeven moment granaten laten vallen. Probeer dus niet té dicht bij de Quad van de drugsdealer te rijden. Pas ook op voor de helikopter die de drugsdealer op een gegeven moment op jou afstuurt! Blijf met je wapen op zijn Quad schieten, en op een gegeven moment zal het schadebalkje van de drugsdealer vol zijn. Dan heb je de missie gehaald. Ik wens je veel succces verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Ow, dus er komt ook nog een moeilijk gedeelte na de bikinibabes Het is een ingewikkelde missie, maar ik denk dat jullie hulp me erbij gaat helpen Ik had het al zoveel mogelijk uitgesteld, maar na Louise gered te hebben moest ik toch aan de enige overgebleven missie beginnen (die van de Mendez bro's). Extra hulp is natuurlijk altijd welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.