Nuttert Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Wat valt er dan weg als je hebt gecheat waardoor je het spel niet meer 100% kan uitspelen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Ik denk dat je dan niet meer alle oysters of zo kan vinden waardoor je de 100% niet meer kan halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ALs het goed is nisk maar er gaat gewoon 1% af of heel mischien kan je zlefs met cheats 100% maar dat is nog neit zeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Ik denk dat je dan niet meer alle oysters of zo kan vinden waardoor je de 100% niet meer kan halen Baseer je dit ergens of, of bedenk je maar iets om toch maar een bericht te kunnen posten? Ik ga er gemakshalve van uit dat het het 2e is. Morgen is hier weer op het forum te lezen: als je cheat kun je niet alle oysters vinden (zo gaat dat af en toe namelijk ). Schiet niet op. Misschien is dit topic, dit je had kunnen vinden met de zoekfunctie, een idee om te lezen? SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts