ceedee Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) weet hier iemand een download voor de runner die wel werkt?.. als ik de runner/nrg nu instaleer dan krijg ik een error tijdens het laden na ik op me savegame heb geklikt terwijl het niet gebeurt als ik een auto instaleer...dus ik denk dat het echt aan die mod lgt... heeft iemand hier antwoord op?..nergens anders op forums zie ik mensen met dit probleem edit: of heeft iemand een link voor de aerox? die heb k nog ni getest Bewerkt: 12 maart 2007 door ceedee Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Alvast een verwarmt welkom hier op dit forum. Voor vragen en problemen kan je altijd bij mij terecht en natuurlijk ook de rest van de crew. Het zou aan de mod kunnen liggen, maar ook aan de manier waarop je hem installeerd. Zou je anders even de mod kunnen posten, zodat wij hem eens kunnen testen? Want het lijkt niet echt logisch dat geen enkele truck bij jou werkt, maar de wagens wel. Dus voor dat heb ik niet echt een verklaring. Of je kan iets verkeerd doen bij het installeren. Normaal als je een mod installeerd zit er een bijgevoegde readme in het pakketje. In die readme staat wat je in sommige bestanden moet veranderen voor de mod werkend ingame te krijgen. Normaal moet je in die bestanden iets aanpassen: carmods.dat (optioneel), vehicle.ide, handeling.cfg en carcols.dat (optioneel). Ook moet je de dff en txd vervangen in het gta3.img. Als je dit allemaal gedaan hebt, en de mod werkt niet. Dan ligt het niet aan de manier van installeren. Maar als je iets niet gedaan hebt, wat ik hier vermeldt. Dan ben je beter dat je het nog eens opnieuw probeerd. Indien het gelukt of niet gelukt is, dan horen wij dat graag. Reageren
ceedee Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik instaleer de mods met sami mod installer dus ik nam aan dat alles dan vanzelf werkt als die het ook met de auto's gewoon doet....maar ik heb de nrg en runner gedownload van de onderstaande sites en ik had bij allemaal het zelfde probleem: runner: http://files.filefront.com/Gilera+Runner+5...;/fileinfo.html NRG: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=248 http://www.gtamods.de/filen_piaggio_nrg_mc3.php ik heb van beide wel zeker 3 verschillende getest en allemaal krijg ik hetzelfde probleem...ik heb helaas derest van de links niet kunnen vinden. zou jij me dan mischien een link kunnen geven met een runner/NRG/aerox die wel werkt? Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Er is een zeer kleine kans dat de mods niet werken, denk maar eens na je hebt drie mods gedownload die bij jou niet werken. Er zijn heel weinig modders die zo dom zijn om een mod te releasen die niet werkt. Ook worden de mods op grote mod sites meestal getest. In ieder geval raad ik altijd aan om te installen met de IMG-Tool, zoals in dit topic door Flying Dutchman uitgelegd word. Reageren
Gta-fan4live Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Er is een zeer kleine kans dat de mods niet werken, denk maar eens na je hebt drie mods gedownload die bij jou niet werken. Er zijn heel weinig modders die zo dom zijn om een mod te releasen die niet werkt. Ook worden de mods op grote mod sites meestal getest. In ieder geval raad ik altijd aan om te installen met de IMG-Tool, zoals in dit topic door Flying Dutchman uitgelegd word. Ja ik had hetzelfde probleem, het lukte mij ook niet met Sami, met de img tool doen ze het wel... Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Er is een zeer kleine kans dat de mods niet werken, denk maar eens na je hebt drie mods gedownload die bij jou niet werken. Er zijn heel weinig modders die zo dom zijn om een mod te releasen die niet werkt. Ook worden de mods op grote mod sites meestal getest. In ieder geval raad ik altijd aan om te installen met de IMG-Tool, zoals in dit topic door Flying Dutchman uitgelegd word. Ja ik had hetzelfde probleem, het lukte mij ook niet met Sami, met de img tool doen ze het wel... Dan kan het probleem inderdaad wel liggen aan de mod. Ik ga hem zelf zo meteen even testen. Ik moet zeggen, ik raad je SAMI niet echt aan voor het installeren van mods. Ik als ervaren modder, heb er af en toe ook wel problemen mee, zelfs met mijn eigen mods. Ik edit mijn post wel als ik het getest heb. EDIT: Bij mij doet de mod het prima: Reageren
Reber Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 ik heb precies hetzelfde probleem als ceedee, maar bij mij doet SA het niet. ik heb SAMI al verwijderd enzo maar bij het laden van me savedgame crashet hij. Weet iemand wat ik moet doen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 ik heb precies hetzelfde probleem als ceedee, maar bij mij doet SA het niet. ik heb SAMI al verwijderd enzo maar bij het laden van me savedgame crashet hij. Weet iemand wat ik moet doen?? Het probleem zit hem denk ik niet bij de mod zelf, maar bij de versie van GTA. Mocht je het niet weten, GTA heeft twee versie. Een V1 en een V2. Bij V1 kan je wel modden, en bij V2 niet. Dit is het enige grote verschil tussen beiden versies. Na de release van GTA was enkel V1 te koop, maar door een bepaalde modificatie die de game wereld op zijn kop zette kwam er een V2 die het modden onmogelijk maakte. Zodoende knalt hij terug bij bijvoorbeeld het laden van de savegame. Installeer deze patch eens, en probeer daarna weer. Als het goed is moet hij het dan doen. Doet hij het daarna nog niet dan denk ik dat de fout ergens ander ligt. Reageren
Reber Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 ik heb precies hetzelfde probleem als ceedee, maar bij mij doet SA het niet. ik heb SAMI al verwijderd enzo maar bij het laden van me savedgame crashet hij. Weet iemand wat ik moet doen?? Het probleem zit hem denk ik niet bij de mod zelf, maar bij de versie van GTA. Mocht je het niet weten, GTA heeft twee versie. Een V1 en een V2. Bij V1 kan je wel modden, en bij V2 niet. Dit is het enige grote verschil tussen beiden versies. Na de release van GTA was enkel V1 te koop, maar door een bepaalde modificatie die de game wereld op zijn kop zette kwam er een V2 die het modden onmogelijk maakte. Zodoende knalt hij terug bij bijvoorbeeld het laden van de savegame. Installeer deze patch eens, en probeer daarna weer. Als het goed is moet hij het dan doen. Doet hij het daarna nog niet dan denk ik dat de fout ergens ander ligt. Helaas, de patch instaleert niet. Als ik hem wil instaleren zegt hij gta_sa.exe unknown version:( Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Voor deze vraag verwijs ik je naar mijn topic met precies dezelfde probleem: >>KLIK<< Reageren
rico-b Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Er is een zeer kleine kans dat de mods niet werken, denk maar eens na je hebt drie mods gedownload die bij jou niet werken. Er zijn heel weinig modders die zo dom zijn om een mod te releasen die niet werkt. Ook worden de mods op grote mod sites meestal getest. In ieder geval raad ik altijd aan om te installen met de IMG-Tool, zoals in dit topic door Flying Dutchman uitgelegd word. Ja ik had hetzelfde probleem, het lukte mij ook niet met Sami, met de img tool doen ze het wel... Dan kan het probleem inderdaad wel liggen aan de mod. Ik ga hem zelf zo meteen even testen. Ik moet zeggen, ik raad je SAMI niet echt aan voor het installeren van mods. Ik als ervaren modder, heb er af en toe ook wel problemen mee, zelfs met mijn eigen mods. Ik edit mijn post wel als ik het getest heb. EDIT: Bij mij doet de mod het prima: hoi ik heb een vraagje ik kan de runner niet instaleren. ook niet met img tool kan jij me mischien helpen me msn is >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd, deze zijn niet toegestaan op dit forum.<<< groeten rico Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Zeg eens waar het niet werkt: bij het downloaden, bij het installeren zelf: geeft IMG Tool een fout (geef dan meteen de fout zelf ook), krijg je een error bij het opstarten van het spel? Bij het downloaden zelf kan het liggen aan de site, kijk eens of je hem ergens anders kunt downloaden; bij het installaren: noteer eens de fout/beschrijf hem, krijg je eens error bij het opstarten van het spel: download deze patch en start 'm op. Klik een paar maal op 'Next', selecteer de locatie van je GTA San Andreas, klik weer een paar maal op 'Next' en je bent klaar. Dit is een kleine opsomming van mogelijke problemen, beschrijf de fout wat beter en wellicht kunnen we je dan verder op weg helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.