Crazy-GTA Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Welke Versie Is Nou Het Beste ×V1.00 ×V1.01 ×V2.00 Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ik denk dat als je het opzicht "waar kun je het meest" moet kiezen voor Versie 1 indien mogelijk, want daar kun je mee modificeren en je kunt er eigenlijk alles mee wat in Versie 2 niet kan bij wijze van spreken. Want als modder, iemand die dus eigen textures of moddels maakt kan niet aan de slag met versie 2, omdat in versie 2 niet de mogelijkheid zit om je spel et modificeren. Het is dus logisch te verklaren, versie 1 is beter. Echter ben je nog beter uit met versie 1.01, want ik neem aan dat je niet de seksueel getinte spelletjes wilt spelen, maar wel een zo goed mogelijk spel wilt hebben. Met 1.01 kun je zowel modificeren en er zijn een groot aantal bugs/fouten aangepast. Er is alleen wel een probleem, als je nu in de winkel GTA SA koopt heb je altijd Versie 2 te pakken, of het moet één wezen die ouder dan een jaar is. Echter vindt je dat zelden bij games, omdat deze gewoon binnen een jaar wel verkocht zijn. Mocht je dus in staat zijn om aan versie 1 te komen dan moet je dat zeker doen. Mocht dat echter niet lukken, wees dan niet getreurd. Koop gewoon het spel en gebruik de diverse patchen die je kunt vinden op dit forum of elders op het internet. Kortom er is altijd een mogelijkheid te modificeren, alleen bij 2.0 is het moeilijker. Het spel is op de savegames en de mindere bugs vrijwel identiek aan versie 1 & 1.01. Kortom de keuze is aan jouw. Mocht er naast dit nog wat wezen dan hoor ik het wel. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb de spel alang al en het is V1.00 en ik doe veel mods erin en ik heb gelezen dat er sommige bugs gefixt zijn in V1.01 maar kun je daar wel mods in doen Reageren
Bling Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb de spel alang al en het is V1.00 en ik doe veel mods erin en ik heb gelezen dat er sommige bugs gefixt zijn in V1.01 maar kun je daar wel mods in doen Met 1.01 kun je zowel modificeren en er zijn een groot aantal bugs/fouten aangepast. Zegt toch genoeg, nietwaar? Reageren
Baffie Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Sorry dat ik misschien irritant overkom, maar kan iemand misschien even uitleggen wat er nieuw is aan versie 2.00, ik heb namelijk versie 1.00 nog gekocht, wat 1.01 inhield weet ik ook, maar 2.00 niet. Sorry als het offtopic o.i.d. is, maar ik heb even geen zin om er een nieuw topic over te openen. Reageren
Preddy Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Sorry dat ik misschien irritant overkom, maar kan iemand misschien even uitleggen wat er nieuw is aan versie 2.00, ik heb namelijk versie 1.00 nog gekocht, wat 1.01 inhield weet ik ook, maar 2.00 niet. Sorry als het offtopic o.i.d. is, maar ik heb even geen zin om er een nieuw topic over te openen. Misschien heb je wat aan deze post van Flying Dutchman? Of hetzelfde vertelt Ruurd in deze post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.