san city Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 als je die missie hebt gedaan.....is er dan ook een manier om die green sabre te jatten? zo ja....dan zou ik dat graag horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Waar heb je het voer leg het eens wat beter uit als je wil! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) SPOILER Green Sabre is de missie waarin Ryder en Big Smoke je veraden ik denk dat ie die missie bedoelt Hij wil dan weten of hij de green sabre (auto) kan stelen denk ik Bewerkt: 26 november 2004 door DenTheMen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) SPOILERGreen Sabre is de missie waarin Ryder en Big Smoke je veraden ik denk dat ie die missie bedoelt Nee hij wil de green sabre jatten maar ik weet niet warom pak een sabre en spuit hem groen :S Bewerkt: 26 november 2004 door De Gta Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 the green sabre is gewoon een speciale auto in het verhaal. Je kan em nergens krijgen (of het moet nog ontdekt worden ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 the green sabre is gewoon een speciale auto in het verhaal. Je kan em nergens krijgen (of het moet nog ontdekt worden ). Jup en anders wat kan er zo byzonder aan zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 is dat de laatste missie van ls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 is dat de laatste missie van ls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 is dat de laatste missie van ls Ja, volgens mij wel. Maar waarom post je deze vraag twee keer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 ze rijden gewoon rond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 ze rijden gewoon rond. hij wil niet EEN Green Sabre, maar DE :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bullet Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb em gezien in San Fierro bij de parkeerplaats tegenover de winkel van Zero. Je weet wel vlakbij dat honkbal veld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Bullshit. Dat is gewoon de Sabre. De Green Sabre is NERGENS te vinden, behalve in die cutscene. Dus zoek maar niet, dat is tijdverspilling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 :angry: het kan niet neej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik heb er al lang achter gezocht (of toch geled of ik hem zach) en ik heb hem nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.