Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Geduld, je topic staat er nog geen halve dag. Bovendien komen de meeste mensen nu pas terug van school of werk... ;)

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
niemand? :cry:

Je mag pas na een dag bumben he ;).

Nu ik hier toch post:

Ik rate de 2e want die vind ik mooier.

Mooie signature, goede effecten. Volgens mij heb je gebrushd, dat ziet er goed uit. De C4D is ook mooi gemaakt!

Jammer dat links een beetje weinig dingen zijn om echt naar te kijken... Misschien zijn er iets te veel effecten. Ik vind die ripple bij z'n hoofd ook niet zo mooi. Ook is er misschien een beetje te veel gebrushd.

Je render is goed erop geplakt alsof hij ervoor loopt. Die schaduw past daar dus ook mooi bij! Je kon er misschien nog iets meer effecten aan doen, want er is niet heel veel aan de rendergedaan. Je hebt de text er simpel mooi ingezet. Goed dat die W groter is enzo. Ergens onderaan zie je ook nog Winne staan, dat is een beetje jammer dat het er 2 keer in staat.

80% - Mooie signature, misschien iets te veel effecten, en jammer dat je naam er 2 keer in staat.

Geplaatst:

bedankt!

over dat bumpen: o sorry dat wist ik niet, ik zal er volgende keer op letten

bedankt voor het feeden, meer feed is altijd welkom!

Geplaatst:

ja, ik ga ook voor de 2de want de eerste is zo saai achtig en er zit bijna maar 1 kleur in en in de 2 niet daar zijn er juist veel meer kleuren gebruikt en ook de juiste

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...