Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Echte mensen (artiesten, acteurs enz)

Soort design: Signature

Size design: 350 x 100

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: as vrijdag - 21.00

Geplaatst:

Ik wil wel mee doen ,ik heb er al eentje gemaakt

let the battle begin :post-38663-1173791219.jpg

(is het echt erg dat de mijne ietsje groter is :D)

Geplaatst: (bewerkt)

Multi_:

winnevy0.jpg

Syfes:

post-38663-1173791219.jpg

stemmen graag!

Bewerkt: door Multi_
Geplaatst:

Stem. Mutli. Reden: Syfes=Render en brush of dergelijk. Oftewel de moeite niet echt waard.

Succes bijde verder :dans:

Geplaatst:

Mooie signatures! Laat ik maar even stemmen:

Syfes: Mooie signature, al een hele vooruitgang! Je hebt eindelijk is een ander soort achtergrond gemaakt, dat is mooi en goed gelukt! Je hebt de render mooi erin gezet met een beetje licht erover heen. Mooi gemaatk! Aan je text had misschien wat meer gedaan kunnen worden, je kon bijvoorbeeld op softlight ofzo zetten.

Ik denk dat dit wel je mooiste signature is die je gemaakt hebt!

Multi_:

Hele mooie sig! Je hebt een beetje een eige stijl. Hij lijkt een beetje op die signature die je ook in je handtekening had en die ik al eerder gerate had. Die rippel C4D bij het hoofd van de render vind ik niet heel mooi. Dat gele vind ik ook niet heel mooi maar dat is meer mijn mening. Je kon misschien de opacity wat verlagen. Verder, de render heb je er wel goed ingezet. Onderaan een beetje de opacity verlaagd.

Ik vind het jammer van Syfes' sig, want die was zeker mooi, maar die van Multi_ is toch mooier.

Stem: Multi_

Geplaatst:

hij is beetje fel daar heb je gelijk in maar het was ook de bedoeling van soort ontploffing of zoiets dergelijks

bedankt voor je stem, votes up!

Geplaatst:

Ik ga voor Multi_ omdat die van hem prof is :puh:.

De text is mooi.

Mooie effecten.

Bij Syfes is het een beetje standart.

Stem Multi_

Dankjewel voor de mooie commentaar op men sig ,maar spijtig genoeg geen stemmen

Toch bedankt

Greetings Syfes

>>> Door .Levi.: Gelieve niet reageren op de commentaar in dit topic alleen via pb, dit topic is alleen bedoeld voor te stemmen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

wanneer is deze battle afgelopen?

>>> Door GTA-Sheep: Donderdag op vrijdagnacht om 00.00 uur exact :)<<<

Mmm tis opzich best moeilijk te kiezen maar toch krijgt die van Multi mijn voorkeur en dat is gewoon omdat ik het een beter geheel vind, Die van Syfes is ook mooi maar toch..

STEM, Multi

Bewerkt: door Kismo
Geplaatst:

Onze nieuwkomer Multi_, de winnaar van deze battle, heeft een plek weten te bemachtigen in de Ranking met 1 punt. Helaas voor Syfes, geen punt voor in de ranking, maar hoeft zich gelukkig niet te vrezen voor een -1 punt.

Topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...