Jump to content

Rockstar site als achtergrond Help!


RunX

Recommended Posts

hallo iedreen ...

ik had een vraagje .. hoe zet ik de rockstar pagina van GTAIV als achtergrond ? en dat die ook doorloopt (de tijd hoe lang het nog duurt voor dat de trailer uit komt)?

al vast bedankt :D

Ik denk dat je als je op de website bent dat je dan op rechts klikt en dan klik je op De achtergrond instellen

Ik weet het niet zeker Groetjes Gino

Link to comment
Delen op andere websites

hallo iedreen ...

ik had een vraagje .. hoe zet ik de rockstar pagina van GTAIV als achtergrond ? en dat die ook doorloopt (de tijd hoe lang het nog duurt voor dat de trailer uit komt)?

al vast bedankt :D

Ik denk dat je als je op de website bent dat je dan op rechts klikt en dan klik je op De achtergrond instellen

Ik weet het niet zeker Groetjes Gino

nee heb al geprobeert

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je geen countdown, eagle.

Een achtergrond met countdown wil gewoon niet. Tenzij je een animatie maakt die vanaf 16 dagen naar 0 tijd. Beetje onmogelijk.

Lol dan moet je wel een paar uurtjes wachten tot je site geladen is.

Je kan het wel op je voorgrond doen.

Maar dan geen gif maar flash of php/png

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat over een achtergrond, BigT. ;) Niet over een website.

Waar ik net zat aan te denken is dat je wel een Screensaver kan maken met zo een countdown. Maar vraag me niet hoe.. ^^

Als iemand dat hier kan? Als iemand dat kan en zou willen doen zou het wel super zijn! Als je ff bij je PC'tje weggaat en de screensaver springt aan kun je meteen ff zien hoelang nog tot de trailer.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan, maar het is wat onhandig vind ik zelf.

Je gaat naar Eigenschappen>Bureaublad>Bureaublad aanpassen...>Website>Nieuw>adres intypen en dan zou je hem als achtergrond kunnen kiezen. Dit door die site aan te vinken, maar het kan ook automatisch dat zie je vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan, maar het is wat onhandig vind ik zelf.

Je gaat naar Eigenschappen>Bureaublad>Bureaublad aanpassen...>Website>Nieuw>adres intypen en dan zou je hem als achtergrond kunnen kiezen. Dit door die site aan te vinken, maar het kan ook automatisch dat zie je vanzelf.

yep ik heb hem dankje wel

en ff voor mensen die een Engelse versie van winxp gebruiken

ga naar je desktop(Bureaublad)>rechtermuisknop klikken > klik op Properties > ga naar tabblad desktop (boven in zie je dat ) > klik op Customize desktop > krijg je een schermpje daar boven zie je je tabblad Web klik daar op >klik dan op New >daaran krijg je een scherm , voor het witte vlak staat location , in het witte vlak plak je je de rockstar site : http://www.rockstargames.com/IV/ >daarna klik je op ok , krijg je weer een scherm klik dan weer op OK ,dan moet je even wachten en gaat die allemaal shit laden , daarna zie je hem als het goed is in je lijstje staan en klik dan op ok , en dan weer op ok of Apply .

je zit nu een extra schermpje op je desktop(Bureaublad) je kan hem vergrooten enzo ....

maar je hebt gelijk zo is die best wel irri weet iemand nog een andere manier dat die echt helemaal op je desktop komt (niet dat je moet kan scrollen )? zo niet maakt het niet uit hoor . maar toch heel erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...