Jump to content

GTA SA niet installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een verzoek of iemand mij kon helpen.

Ik heb vorige week GTA SA gekocht.. nu probeer ik hem te installeren en ik zie dat hij hem wel zoekt, maar niet gevonden heeft. Ik heb een andere dvd erin gedaan en deze deed het wel.. heb wel een dvdr rom. De dvd van GTA is schoon, zit niet onder krassen en heeft het als installatie wel gedaan op een andere computer. Het ligt dus niet aan de Drive en niet aan het Spel.. Help!!

Geplaatst:

Heb je gekeken of je PC de disc wel gelezen heeft, of is het juist dat san andreas niet automatisch met de instalatie begint.

In dat geval ga je gewoon naar Deze Computer en kiest de DVD Drive. tevens zou ik je verzoeken om de disc alsnog een keertje scoon te maken, evenals de driver zelf. Er gewoonweg in blazen heeft vaak al effect.

Succes!

Pennywise

Geplaatst:

Heb je een programma zoals deamon tools of alcohol 120% draaien. Deze kunnen nog wel eens voor instalatie problemen.

Je kunt ook via de verkener de setup op de gta dvd zoeken en starten.

ps. Dit had in het SA gedeelte gekund.

Geplaatst:
  Pennywise-The-Clown zei:
Heb je gekeken of je PC de disc wel gelezen heeft, of is het juist dat san andreas niet automatisch met de instalatie begint.

In dat geval ga je gewoon naar Deze Computer en kiest de DVD Drive. tevens zou ik je verzoeken om de disc alsnog een keertje scoon te maken, evenals de driver zelf. Er gewoonweg in blazen heeft vaak al effect.

Succes!

Pennywise

Hij leest hem niet.. En de driver leest wel andere dvd's.. snap het niet zo goed dus ;)

Nu leest hij ook geen dvd's meer.. snap er niks van.. het is een dvd-rom Asus 16X max

>>> Door GTA-Sheep: Dubbelpost samengevoegd<<<

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)
  tiggerqman zei:
  Pennywise-The-Clown zei:

Succes!

Pennywise

Hij leest hem niet.. En de driver leest wel andere dvd's.. snap het niet zo goed dus ;)

Nu leest hij ook geen dvd's meer.. snap er niks van.. het is een dvd-rom Asus 16X max

>>> Door GTA-Sheep: Dubbelpost samengevoegd<<<

hoi, ik heb zonet GTA SA gekocht voor slechts 20 euro bij Bart Smit. Bu, ik wil het spel installeren dus steek ik de DVD in mijn DVD drive, maar de drive kan de dvd niet lezen. Mn pc ziet dus niet dat er de DVD van SA erin zit.

Nu leest de mijne dus ook geen dvd's meer, maar wel CD's :s. Ik hoop dat ik me geen nieuwe DVD drive moet kope :{ want anders kom ik vrij bedrogen uit he...

Dus is er een oplossing..

Help me plz.....

Edit: the problem is solved now.

Bewerkt: door headhunterke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...