Jump to content

Grand Theft Aero


DenkaanHenk

Recommended Posts

Deze missie wordt inderdaad vaak als lastig ervaren. Het is handig om in deze missie de bulletproof Patriot te gebruiken, die je als beloning krijgt bij het voltooien van de missie "Marked Man". Indien je deze missie al gehaald hebt en de wagen dus tot je beschikking hebt, raad ik je aan om deze te gebruiken in de missie 'Grand Theft Aero'. Je kunt dan met deze wagen de Columbian Cartel uitschakelen door middel van een drive by. Je hoeft niet bang zijn op schade aan je auto, aangezien hij bulletproof is.

Indien je deze missie (Marked Man) nog niet gehaald hebt, raad ik je aan om deze dus even eerst te doen, zodat je de 'bulletproof Patriot' tot je beschikking hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tip bij deze missie is makkelijk. Ik gebruik meestal een sniper om bijna alle Colombians te killen. Ik ga vanuit zoveel mogelijk gezichtspunten richting het bouwterrein staan en kijk of ik een Colombian kan raken. De 2 bij de 'ingang' knal ik dood met een sniper vanaf de voorkant (neem genoeg afstand). Een sterke machinegun kan ook uitkomst bieden. Ik hoop dat je verder komt door deze tips.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Het bouwterrein vond ik ook het lastigste stuk. Ik heb de Colombians gedood door granaten over het muurtje te gooien. Ook kun je misschien beter het advies van WikiGTA volgen en op het gebouwtje gaan staan. Misschien kun je ook de auto's vlak langs de muur rijden en ze dan laten ontploffen (even snel bedacht, weet niet of het werkt).

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Klik ^_^ Ik heb alle Donald Love missies al gehaald. En 2 van Asuka. Moet nog 1 van Asuka en 1 van Catalina. :7 Na Grand Theft Aero kun je pas missies voor Asuka doen. Dan kan je aan dat andere topic zien dat ik al veder ben medeposters. :D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...