Jump to content

[SP] Forum Poker

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

pokerbannercopykn1ly1.png

Banner gemaakt door Floris

Tafel #2

Het spel aan tafel #1 is afgelopen en de winnaar NandroDavids heeft zich geplaatst in de finale. Voor DJ-TQM, .Levi. en Clowntje_93 zit het er helaas al op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.

De deelnemers van tafel #2 die spelen zijn:

• Colonel Cortez
  • Blu3ice
  • Die-hard
  • HerrieM

Nog even een aantal belangrijke punten

• De volledige informatie en regels kun je in het topic van
tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.
  • Nadat de speler links van de big blind heeft gezegd wat hij doet mag de volgende speler het ook zeggen. Totdat we weer bij de big blind zijn. Deze mag checken als er niet geraised is. Anders kan hij een van onderstaande keuzes maken.
  • De spelers posten hun acties als ze aan de beurt zijn, ze posten dan één van de volgende berichten, meer niet:
    • Raise (Verhogen van de big blind):
      Ik [b]Raise €..[/b]

• Call:
      Ik [b]Call[/b]

• Fold:
      Ik [b]Fold[/b]

• All-in (Ongebruikelijk):
      Ik ga [b]All-In met €..[/b]

• Check (Nu niet mogelijk):
      Ik [b]Check[/b]

[*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.

[*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.

[*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.

[*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch.

[*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.

[*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.

Shuffle and deal!

Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijg, door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind.

HerrieM heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Colonel Cortez en de big blind van €5,00 wordt ingezet door Blu3ice.

Jullie hebben allemaal twee kaarten via PB opgestuurd gekregen. Het is nu aan Die-hard om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassiej

17

• Blu3ice

11

• HerrieM

9

• Colonel Cortez

8

Ik Call

Bewerkt: door Colonel Cortez

De Flop!

Het spel aan tafel #2 is net begonnen en het bedrag in de pot is gegroeid tot €15. Die-hard en Colonel Cortez besloten te callen, HerrieM liet het afweten en folde. Blu3ice heeft als big-blind het bedrag niet meer verhoogd en dat betekend dat iedereen een gelijke inzet heeft neergelegd en dus kunnen we verder met de flop. Het is nu de beurt aan Colonel Cortez om bekend te maken wat hij gaat doen. Zal hij checken of raisen?

Bassiej™

Laatste Update:

Ik Raise €10

Bewerkt: door Colonel Cortez

Suffle and Deal!

Omdat Die-hard niet binnen de afgesproken 24 uur gereageert heeft zal hij folden. Colonel Cortez had geraised met €10 maar Blu3ice wilde niet callen. Omdat HerrieM al weg was en Die-hard niet gereageerd heeft, heeft Colonel Cortez de eerste pot van €15 gewonnen. Het is weer tijd voor een nieuwe ronde. De dealer-button verschuift naar Colonel Cortez zo ook de blinds schuiven een plekje op. Zodra je, je PB met je kaarten ontvangen hebt kan HerrieM zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:

The Flop

Mijn excuus voor deze relatief late reactie maar ik had wat tijdgebrek waardoor ik eerder deze dag niet genoeg tijd had. Alle spelers hebben het bedrag van de big blind gecalled, behalve Colonel Cortez die folde. De flop ligt op tafel en het is nu de beurt aan Blu3ice.

Bassiej™

Laatste Update:

Blu3ice: Ik Check.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...