Die-hard Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik check ook. Bewerkt: 19 maart 2007 door Die-hard
HerrieM Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik Raise €20 Bewerkt: 21 maart 2007 door HerrieM
Bassiej Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Blu3ice heeft me laten weten dat hij minder aanwezig kan zijn vanwege zijn examens, maar dat hij All-In gaat deze ronde.
Die-hard Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Fold Bewerkt: 22 maart 2007 door Die-hard
HerrieM Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Ik Call Bewerkt: 22 maart 2007 door HerrieM
Bassiej Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 ♥♣ The Showdown ♦♠ Aangezien Die-hard een actie had gepost die eigenlijk helemaal niet mogelijk was, duurde het allemaal wat langer dan verwacht. Maar dan nu de langverwachte Showdown. HerrieM raisede met €20. Blu3ice ging all-in waardoor Die-hard moest folden. HerrieM callde en heeft nog €5 over. Omdat er nog twee spelers deze ronde over zijn en één daarvan all-in is gegaan, heeft het geen zin meer om langer te wachten. We kunnen dus gelijk met open kaarten kijken naar de showdown. Hands: Blu3ice: ♦K ♦8 ♦A ♦J ♦5 een Flush ♦. HerrieM: ♦A ♣A ♠K ♥Q ♦J een Pair A's. Dit betekend dat Blu3ice de pot van €95 wint en dat HerrieM de volgende ronde all-in moet gaan door een blind.De volgende ronde zal zo snel mogelijk in dit topic beginnen. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2 Bassiej™ Laatste Update:
Bassiej Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 ♥♣ Shuffle and Deal! ♦♠ De vorige ronde heeft Blu3ice de pot van €95 gewonnen. HerrieM was dit rondje de verliezer. Hij had nog maar €5 over die hij nu ook nog moet inzetten als big blind. De small blind is naar Die-hard verschoven en de dealer-button naar Blu3ice. Ik hoop dat deze ronde iets soepeler verloopt dan de vorige. Jullie hebben allemaal weer twee kaarten via PB opgestuurt gekregen, het is nu de beurt aan Colonel Cortez om zijn actie te posten. Verder worden de volgende ronde de blinds verhoogt naar €5 en €10. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2 Bassiej™ Laatste Update:
Blu3ice Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Ik Bet: ik ga all-in Bewerkt: 22 maart 2007 door Blu3ice
Bassiej Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ♥♣ De Showdown! ♦♠ Er is nog niet eens een flop gevallen en erzijn nu al twee spelers all-in gegaan. Allereerst HerrieM die door de big blind all-in moest gaan en daarnaast ook Die-hard die Blu3ice callde. De pot is gestegen tot een bedrag van €87,50, waarvan HerrieM maximaal €20 kan winnen. Blu3ice en Die-hard spelen voor het totaal. Het is tijd voor de showdown aangezien het geen zin meer heeft om nog meer in te zetten. Hands: Die-hard: Met S-10 R-10 H-J R-7 S-5 een Pair 10's. HerrieM Met K-10 S-10 R-10 R-A H-J een Three of a Kind 10's. Blu3ice Met S-10 R-10 R-K H-J K-7 een Pair 10's. Dit betekend dat HerrieM zijn deel van €20 uit de pot wint en Blu3ice de rest wint omdat hij met zijn High Card R-K een hogere kaart heeft dan Die-hard. Helaas voor Die-hard is het toernooi voor hem afgelopen, bedankt voor je deelname!Voor de volgende ronde zijn de blinds verhoogd naar €5 en €10. Er start zo snel mogelijk een nieuwe ronde in dit topic. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2 Bassiej™ Laatste Update:
Bassiej Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 ♥♣ Shuffle and Deal ♦♠ Het duurde allemaal weer wat langer dan verwacht voor dat ik weer verder kon gaan met het Forum Poker, dit heeft te maken met een wat drukke periode met school, vrienden, familie, etc. Excuus daarvoor. Maar naturulijk is er weer een nieuwe ronde na de vorige waarin HerrieM en Blu3ice de pot wonnen. Jullie krijgen zo snel mogelijk jullie kaarten toegestuurd en dat zal dit keer binnen een half uur zijn . De blinds zijn vanaf nu verhoogd naar €5 en €10. Nadat jullie je kaarten hebben ontvangen mag HerrieM zijn actie posten. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2 Bassiej™ Laatste Update:
Colonel Cortez Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Ik ga All-In Bewerkt: 28 maart 2007 door Colonel Cortez
Recommended Posts