Jump to content

[SP] Forum Poker

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassiej

17

• Blu3ice

11

• HerrieM

9

• Colonel Cortez

8

Geplaatst:

Shuffle and Deal

Bij het zien van zijn kaarten folde HerrieM gelijk, Colonel Cortez ging all-in. Blu3ice vond dit wat teveel van het goede en folde ook, €15 voor Colonel Cortez erbij.

De dealer-button is doorgeschoven naar Colonel Cortez en de blinds zijn weer €5 en €10 voor Blu3ice en HerrieM. Nadat jullie je kaarten hebben ontvangen mag Colonel Cortez zijn actie posten.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst: (bewerkt)

Tegen dit geweld kan ik niet anders dan:

fold

Bewerkt: door HerrieM

Alles of niets:

Ik ga All-In

Bewerkt: door Colonel Cortez

Ik ga mee :gaap: , ik Call dus de €45

Bewerkt: door Blu3ice

The Showdown!

Colonel Cortez gebruikte gelijk grof geweld door te raisen met €20, HerrieM zag dit echter niet zitten en moest folden. Blu3ice daarintegen ging nog meer geweld gebruiken en raisede nogmaals €10. Daarna ging Colonel Cortez volledig in de aanval door all-in te gaan. Blu3ice zag ook dit wel zitten en callde. De pot is inmiddels gegroeid naar €140, we gaan kijken naar de vijf open kaarten, ik ben benieuwd.

Hands:

• Blu3ice: Met S-A R-A H-10 H-8 H-7 een Pair A's
  • Colonel Cortez: Met S-8 H-8 R-A H-7 R-6 een Pair 8's

Blu3ice wint de pot van €140, Colonel Cortez is helaas uitgeschakeld voor het toernooi, bedankt voor je deelname :). Een nieuwe ronde begint zo snel mogelijk in dit topic.

Edit: HerrieM wees mij op een fout die inmiddels verbeterd is, dank daarvoor _O_.

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™

Shuffle and deal!

Na de vorige ronde moest Colonel Cortez helaas afvallen, we gaan nu verder met nog twee deelnemers, HerrieM met een stack van €10 en Blu3ice met een stack van €190. De blinds en de dealer-button zijn weer een plaatsje je opgeschoven en kunnen we dus beginnen met de volgende ronde. Zodra jullie je kaarten ontvangen hebben mag HerrieM zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

De Showdown!

Meer hoeft er niet gezegt te worden, met het all-in gaan van HerrieM heeft hij Blu3ice gecalled. We kunnen gelijk naar de vijf open kaarten op tafel gaan kijken wie deze pot van €20 gaat winnen.

Hands:

• HerrieM: Met H-A H-J R-Q H-10 K-8 een High Card A's
  • Blu3ice: Met H-K R-4 R-Q H-10 K-8 een High Card K

HerrieM verslaat de hand van Blu3ice met een A's tegenover een King. HerrieM wint dus de pot van €20, een nieuwe ronde start zo snel mogelijk in dit topic.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:

Shuffle and deal!

HerrieM heeft de vorige pot van €20 gewonnen, het schiet lekker op zo, tijd voor de volgende ronde! De blinds en de dealer-button zijn weer een plaatsje je opgeschoven, zodra jullie je kaarten ontvangen hebben mag Blu3ice zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...