Bassiej Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 ♥♣ The Flop! ♦♠ Blu3ice heeft de big blind gecalled, HerrieM vond het met zijn beperkte budget niet nodig om te raisen en besloot te checken. De flop ligt nu op tafel, het is nu de beurt aan Blu3ice. De volgende update komt morgen, tot die tijd: geduld. Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2 Bassiej™ Laatste Update:
HerrieM Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) De tweede keer vandaag: Ik ga All-In Bewerkt: 29 maart 2007 door HerrieM
Blu3ice Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Ik Call Bewerkt: 29 maart 2007 door Blu3ice
Bassiej Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) ♥♣ The Showdown! ♦♠ HerrieM ging voor de tweede keer all-in met zijn kaarten. Blu3ice vond dit geen slecht idee en callde de €10. Laten we snel kijken naar de laatste twee gemeenschappelijke kaarten. Hands: Blu3ice: Met R-A H-A H-K H-8 R-7 een Pair A's HerrieM: Met R-8 H-8 H-A H-K H-7 een Pair 8 Blu3ice wint de pot van €40 en daarmee heeft HerrieM niets meer over en is het toernooi helaas algelopen voor HerrieM. In ieder geval bedankt voor je deelname . Blu3ice, van harte gefeliciteerd met je plaatsing in de finale! Verder begint vanmiddag de derde tafel alweer met de volgende spelers: M@rt!n GTA-Sheep Mirrrr RGA Ik wens jullie alvast veel succes! Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic. Bassiej™ Laatste Update: Bewerkt: 30 maart 2007 door Bassiej™
Recommended Posts