.Sharingan Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Weet iemand misschien het merk van deze BMX ? Bij Voorbaat dank ! Reageren
Dare Devil Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Een gokje, maar heb je al gezocht op "Royal"? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ja natuurlijk heb ik daarop gezocht. Maar zonder resultaat. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Ik heb het al, het was dus toch 'Royal' Toch bedankt voor de Reactie Dare Devil Misschien Moderatortje, laat je Badge eens zien en sluit dit even >>> Door NandroDavids: Om slotjes vragen doen we niet, dat weet je toch wel...? En ik heb geen badge <<< Ik ben toch Speciaal En dan moet je vlug een Bagde krijgen, anders moet je aftreden naar lid Bewerkt: 20 maart 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.