.Syfes Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 iets nieuws geprobeert Check this out (een hele nieuwe render ) : Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 iets nieuws geprobeert Check this out (een hele nieuwe render ) : ik vind zelf de kleuren niet zo bij elkaar passen, en die Lens Flare....? ..een beetje vaag voor de rest denk ik dat je gwoon gebrushed heb en dat ziet er allemaal goed uit. Reageren
Multi_ Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 oei oei, die kleuren background ziet er opzich wel redelijk uit, gewoon brushen hele foute kleur van render dat viel me al meteen op, veel te fel en die font door het hoofd heen staat ook niet echt hij is wat saai vind ik, volg tuts en je komt er wel! tot nu toe kan ik er alleen maar een 5/10 voor geven want ik vind et niet voldoende, sorry keep it up! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.