Jump to content

los sepulcros

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij wat tips geven voor die missie heb net doberman gedownload en daarvoor nog bedankt -Matthijs- maar ff weer terug op m'n onderwerp ik moet pas over 2 minuten :*D

Geplaatst:
Kan iemand mij wat tips geven voor die missie heb net doberman gedownload en daarvoor nog bedankt -Matthijs- maar ff weer terug op m'n onderwerp ik moet pas over 2 minuten :*D

Ik kan je wel wat tips geven, het worden wat algemene tips aangezien je niet een specifiek onderdeel vermeld waarmee je moeite hebt. Allereeerst wil ik je verwijzen naar Los Sepulcros op WiKiGTA, waar je al veel informatie vindt hoe de missie in zijn werk gaat.

Nog extra tips, voordat je de missie begint is het aan te raden om langs de Ammu-Nation te gaan en daar Body Armor en een goed wapen te kopen (in het geval dat je die nog niet hebt). Zorg ook dat je genoeg kogels hebt, want je zult wel een flink aantal nodig hebben.

Vervolgens rij je naar de missie en begin die. Je zult twee gangmembers moeten recruteren, richt op één van hun en druk op G. Herhaal dit voor de tweede gangmember.

Rijd nu naar de begrafenis en volg de instructies op.

Wanneer je na een cutscene de controls terug krijgt, ga langzaam knielend richting de auto. Schiet op elk vijandig ganglid die je tegenkomt en kijk vooral goed om je heen terwijl je dit doet. Bij het ganglid met het rode pijltje boven zich moet je vaker schieten om hem dood te krijgen, richt op zijn hoofd voor het snelste manier.

Wanneer de game je verteld in de Admiral te stappen, kan je rechtstreeks naar huis rijden en niets aantrekken van de politie, of een Pay 'N' Spray shop opzoeken.

Hopelijk is het genoeg, anders laat het even weten :bier: . Succes!

Geplaatst:

Sorry ik had hem al gehaald mjaa ik had de zelfde tip gebruikte die jij zei en het was handig :klap: ik ben nou dat je bij familie's moet aan vallen ofzoow ik ziet het wel als ik je hulp nodig hebt zeg ik wel :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...