Cosmo Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 Zijn er ook cheats voor vice city stories ?? niet dat ik verder kan komen want ben net begonnen Als ze er zijn kan iemand dan een link geve :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 De cheats voor GTA Vice City Stories zijn gewoon op WikiGTA in het Vice City Stories-gedeelte te vinden. Klik =>hier<= om naar de pagina van de GTA Vice City Stories Cheats te gaan. Hoewel op de pagina alleen nog maar cheats voor de PlayStation Portable (PSP) vermeld is, werken ze ook voor de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories. Het enige wat anders is is dat de knop vormt en de knop vormt. Veel plezier met de cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nizar555 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 ik zie ook multieplayer unlocks WERKEN DEZE OOK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Nee, de multiplayer-cheats werken niet in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories aangezien hierin geen multiplayer te bespelen is. Wanneer je een multiplayer-cheat invoert zie je wel linksboven in beeld het berichtje 'Cheat activated' verschijnen, maar het heeft geen effect (dit was ook in de PlayStation 2-versie van GTA Liberty City Stories zo). Bewerkt: 13 maart 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 ik snap nog steeds niet waarom er geen multiplayer in de ps2 versie zit ik had het erg tof gevonden namelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 GTA:VCS's multyplayer op PSP is echt zalig!!!!!! zeker might of the hunter, tank of the memories, de multiplayer ruulez :klap: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.