Talietje Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Ik heb een camera en een volledig rolletje van 5 foto's en ik trek een foto een ik wil het opslaan en naar mijn hand verplaatsen... dan duurt het kweet niet hoe lang! Er staat: "foto word bewaard...." Een kwartier later staat het er nog! Bewerkt: 13 maart 2007 door Jowx Overbodig aantal leestekens verwijderd. Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik zit ook op habbo accountnaam van habbo?? Sevaboy(alleen voor mensen die habbo spelen) Er is iets met je schockwave of te wel is er iets met habbo(voor de zoveelste keer ) Of stuur naar habbo ze gaan je gerust helpen! Reageren
Jowx Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Topic verplaatst naar het Overige Genre's Forum, daar naast is het niet nodig om dertig uitroeptekens achter een zin te zetten. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Heey, Ik zelf werk vrijwillig mee op habbo als HabboX, dit is een soort hulp moderator om het beter uit te drukken. Normaal gezien moet nadat je een foto genomen hebt het opgeslagen worden naar je hand. Wanneer heb je dit trouwens gedaan, vandaag? Vandaag was habbo bezig met werkzaamheden en daarom kan het zijn dat ook je foto rolletje wat trager lade. Normaal gezien zou er ook geen foto afgetrokken moeten zijn van je camera, zoja, dan moet de foto uiteindelijk toch ergens in je grote habbo hand te vinden zijn. Moest je dit anders nog hebben, stuur je een mail naar habbohotel, de klantenservice deze vind je onder het kopje help op de homepage en dan leg je precies uit wat je probleem is, leg alles erg goed in details uit, en dan zou je binnen 3-5 werkdagen antwoord moeten hebben. Moest het nu volgende week nog niet opgelost zijn, of je moest nog geen antwoord hebben, dan hoor ik het graag.. Succes, en Happy Habbo-Ing! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.