.Antonio Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Aight, dit is de orgineelste tutorial die ik heb gelezen. Je hebt alles heel goed uitgelegd. Ik ga de tutorial niet volgen want mijn tekenkunsten zijn bar. Alhoewel ik hier nog wel wat van kan leren. Dus echt top werk white gold! Reageren
Blink Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Whitegold, een prachtige tutorial waar menig Gtaforum-lid nog wat van kan leren. Zelf ga ik zeker van het weekend even kijken of het me lukt om deze tutorial te volgen. En zoals .Antonio al zegt is dit zeker eèn van de orgineelste tutorials op het Gtaforum. Heb je toevallig nog meer tutorials om bepaalde karakters van Grand Theft Auto na te tekenen? Misschien zou je je andere outcomes nog willen posten zodat we ook weten hoe die eruit zien? Blink Reageren
demontventoux Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Je hebt duidelijk tekenervaring/talent Mooie uitkomst. +punten: - Zeer goed uitgelegd aan de hand van voldoende tekeningen - De moeilijkere dingen (mond, ogen,...) in detail uitgelegd Over de uitkomst zelf: +punten: -Zeer mooi getekend, ook de details zijn goed gelukt. -Zoals de borsten, heupen, navel komen er mooi uit. Zoals je zelf al zei in de tut, enkele lijnen kunnen al veel doen -punten: -Ze heeft iets teveel haar -Haar kin vind ik iets te puntig en ook haar blik is niet "uitdagend" genoeg Maar dit zijn maar kleine - puntjes ten opzichte van de +punten dus uiteindelijk is het echt wel een coole uitkomst. En het is weer een heel andere soort TUT dan die we normaal kennen hier Reageren
White Gold Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) -punten:-Ze heeft iets teveel haar -Haar kin vind ik iets te puntig en ook haar blik is niet "uitdagend" genoeg Het haar kan ik niks aan doen dat heeft ze gewoon. Vind ik zelf wel gaaf. Die blik had inderdaad wel beter gekund . @ Blink: Komt nog wel een keer, die andere outcomes . School gaat momenteel even voor . Bewerkt: 13 maart 2007 door White Gold Reageren
BigT Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Mooie tut. Ik heb een uitkomst maar geen scanner xD. Maar ik vind die buik van jou (outcome) lijkt mischien maar dies een beetje dik xD. Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Of je kan het achtertekenene je hetb 2 stappen(als bijhulp ) 1stap je pplakt je afbeelding op het raam pak je een ander blad plak je erover(overdags) of 2de stap: moet je inzicht hebben gewoon achtertekenen. de stap van White gold is wat moeilijker. Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Erg leuk, en héél erg origineel! Hij is wel mooi, alleen het lijkt net of ze anorexia heeft in d'r geizhct Reageren
Blink Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 -punten:-Ze heeft iets teveel haar -Haar kin vind ik iets te puntig en ook haar blik is niet "uitdagend" genoeg Het haar kan ik niks aan doen dat heeft ze gewoon. Vind ik zelf wel gaaf. Die blik had inderdaad wel beter gekund . @ Blink: Komt nog wel een keer, die andere outcomes . School gaat momenteel even voor . Uiteraard gaat school voor! Reageren
EXIT Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik hou niet zo van tekentuts. ik hou liever mijn eige stijl. ik kan trouwens ook goed tekenen Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) xD en ze heeft geen nek xD. Ik ga een scanner kope dan kan ik mijn outcome laten zien Bewerkt: 14 maart 2007 door BigT Reageren
White Gold Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 xD en ze heeft geen nek xD.Ik ga een scanner kope dan kan ik mijn outcome laten zien Heb je geen fototoestel dan? En die nek, dat hoort zo. Ik vind het wel wat hebben . En die buik was wel wat mislukt, maar oefening baart kunst . Reageren
Jericho Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Goeie Tut, man! Spijtig genoeg kan ik niet echt goed tekenen... Reageren
.Exorcist Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Zeer originele tutorial! heel erg goed werk, helaas kan ik deze tutorial niet volgens omdat hoe ik het ook probeer ik nooit beter wordt in tekenen, maar erg leuk gedaan! 10/10! M.V.G, -Virus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.