.Sharingan Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 2e Pagina ------------- Ik zie alleen een kruisje waar de Tut zou moeten staan ? Reageren
White Gold Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 2e Pagina ------------- Ik zie alleen een kruisje waar de Tut zou moeten staan ? Lol . Als je hem apart wil bekijken: http://img339.imageshack.us/img339/1796/tekentutqa4.jpg Ik zie hem anders nog wel hoor . Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 De Web Pagina is niet beschikbaar Reageren
White Gold Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 De Web Pagina is niet beschikbaar Ik weet niet wat er aan de hand is, want ik kan alles nog gewoon zien. Imageschack niet gewoon geblokkeerd ofzo met je browser? Als je anders nog geen FF hebt, download dan Firefox. Ik weet zeker dat het daarop wel moet werken. En als je dat dan al hebt weet ik niet wat jouw probleem is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.