Jump to content

Ik zie geen sirene

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry voor als dit topic verkeerd staat.

Ik heb net even SA gespeeld en toen vond ik een HPV1000. Dus ik ging erop, zette even lekker die sirene aan, en ging even lekker toeren. Tot mijn verbazing zag ik geen sirene flikkeren, ik hoorde wel het geluid en als ik bij de stoep sta zie ik de lichten wel op de stoep. Kan iemand me helpen hoe dit komt?

Geplaatst:

Dit is voor zover ik weet een veel voorkomende bug. Je ziet het licht wel vaker niet en/of hoort de sirene niet als die aanstaat. Probeer hem eens opnieuw aan te zetten. Werkt dat niet, pak dan een andere motor. Werkt dat niet, start SA dan opnieuw op. Heb je overigens mods geinstalleerd die met lichten te maken hebben?

Geplaatst:

Misschien ligt het aan je geluidskaart. Dat vaak eerst bij voor.

Ga naar Start>Uitvoeren en typ dxdiag, ga naar tabblad Geluid zet het op basisversnelling.

Dat start je SA weer op en je hoort het veschil (duidelijk)

Probeer maar of het lukt zo niet dan zal ik verder kijken voor je.

Geplaatst:
Dit is voor zover ik weet een veel voorkomende bug. Je ziet het licht wel vaker niet en/of hoort de sirene niet als die aanstaat. Probeer hem eens opnieuw aan te zetten. Werkt dat niet, pak dan een andere motor. Werkt dat niet, start SA dan opnieuw op. Heb je overigens mods geinstalleerd die met lichten te maken hebben?

Dit probleem had ik ook bij andere politievoertuigen, overigens niet bij de brandweer of ambulance.

Misschien ligt het aan je geluidskaart. Dat vaak eerst bij voor.

Ga naar Start>Uitvoeren en typ dxdiag, ga naar tabblad Geluid zet het op basisversnelling.

Dat start je SA weer op en je hoort het veschil (duidelijk)

Probeer maar of het lukt zo niet dan zal ik verder kijken voor je.

Ik heb het net geprobeerd en het bleef zo.

Geplaatst:

Oke dus alleen bij politievoertuigen?

Dan is er een fout in geluidskaart of SA.

Als je het opnieuw installeert is het altijd verholpen.

Dan kijk je of het lukt.

Geplaatst:

Dan kijk je of het lukt.

In de geluidskaart een fout lijkt me onwaarschijnlijk want het geluid van andere spellen doet het goed.

En ik heb hem al eens opnieuw geïnstalleerd en daarvoor was het ook.

Geplaatst:

Dan kijk je of het lukt.

In de geluidskaart een fout lijkt me onwaarschijnlijk want het geluid van andere spellen doet het goed.

En ik heb hem al eens opnieuw geïnstalleerd en daarvoor was het ook.

Dus het is weer niet gelukt!?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, het is niet gelukt, dat zegt hij toch? :puh:

Maar goed. Het kan niet aan het geluid liggen. Want het geluid van de sirene werkt toch gewoon? Voor zover ik lees zie je de sirene alleen niet... Nee, ik denk dat het eerder aan je videokaart ligt. Ik zou je drivers eens opnieuw instaleren van je cd'tje, en dan mogelijke updates installeren. Probeer maar :sigaar:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Ik heb net nog even tegen een LVPD gereden, zijn sirene ging aan, ik snel die auto pikken, en de sirene doet het.

Geplaatst:

Doen de andere sirene's het nu ook normaal of niet? Want zo niet zou ik toch nog even je videokaart updaten.

Geplaatst:

Ik reed straks even langs en toen zag ik dat een auto tegen een Ranger aanreed. Nouja, kleine lichten te zien, ik reed langs de Ranger, gewoon lichten op mijn Perenial (of hoe je dat ding ook spelt). Videokaart is geupdate, niks geholpen zoals je in mijn verhaal kan lezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...