GekkieJ01 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Wat is de handigste mannier om deze te halen ik heb wel hulp nodig ik heb het nog nit geprobeerd maar heb voorgevoelens haha en anders doe ik wel savegame aanvraag Reageren
Gino99 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Wat is de handigste mannier om deze te halen ik heb wel hulp nodig ik heb het nog nit geprobeerd maar heb voorgevoelens haha en anders doe ik wel savegame aanvraag Nou ik zou gewoon er doorheen knallenj en elke vent die je onderweg vindt neerknallen in het hotel en daarna komen Big Somke en Ryder je ophalen en dan komt het best lastige stuk(vond ik)Je moet de politie uitschakelen maar gewoon er op los knallen P.S.Op het einde zie je een grappige Cutscene Bewerkt: 13 maart 2007 door gino99 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ja ze rijden door een bord heen en dan komen ze op de snelweg uit best wel leuk heb je ook politie op de voorkant van je auto neer geknalt Reageren
profile Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik had hem metteen gehaald TIPS -je moet ervoor zorgen dat je een rocket launcher bij je hebt (weet niet zeker.misschien krijg je die) -de rocket launcher vind je hier -luisteren naar big smoke.Die verteld vanwaar de polities zich bevinden -goed op drive by's oefenen (via een cheat gaat dit) -en zeker eens langs gaan bij ammu nation voor goede wapens(best niet te zwaar,anders loopt je ventje niet goed ) veel succes Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hij is gelukt...,dankzei jullie is hij gelukt door de goede tips daarvoor ook nog bedankt voor de snelle tips ik ga nu de green sabré doen volgens mij is die gwoon te makkelijk... dus daarom de vraag vonden jullie dat ook? Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) The Green Sabre Hij is idd. best wel simpel. Het begin wel maar het vergt wel wat schietoefeningen. Je moet een boel schieten in deze missie dus neem een M4 mee. Je begint deze missie bij Sweet's huis. Je zult nu naar een plek moeten rijden waar Cesar op je wacht. Stap in die auto en Cesar laat je iets zien. Wat het is zeg ik niet omdat dat de 'pret' kan bederven. Je moet nu naar de plek moeten rijden waar Sweet zit om een deal te sluiten. Er wordt op Sweet geschoten, dus rijdt snel. Als je bij Sweet bent een en aantal golven Ballas hebt gedood(je hoeft niet per sé alle Ballas te doden), zal de politie arriveren en jullie oppakken. Je zal een cutscène zien waarin CJ door Tenpenny, Pulaski en Hernandez naar Angel Pine wordt gebracht. Je bent nu al je wapens kwijt en je kan weer missies gaan doen voor C.R.A.S.H. @ hieronder: Ja, je bent in de Badlands, zonder wapens(m.u.v. de Camera). Bewerkt: 13 maart 2007 door VWO-er Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik ga nu de green sabré doen en als ik die gehaald heb ben ik toch in badlands Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ja dan kun je door met de missies in de Badlands. Ook heb je toegang tot San Fierro, alleen kun je daar nog geen missies doen. Succes met de missie Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik moest helemaal naar san fierro om kleren enzo te kopen bij de country heb je geen kledingzaak of een kapper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.