Multi_ Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Type: logo Stijl: wat jij wilt, het moet op een shirt kunnen Grootte: 1200*1200 dan kan je er alles mee Afbeelding: het liefst geen Tekst: multi Rand: liever niet, moet op t-shirt kunnen Kleuren: witte bg, en andere versie als het kan met zwarte bg voor op t-shirts Render (optioneel): no Extra (optioneel): zie bijlage het liefst 2 kleuren, zwart/wit rood/wit zo soort ietsik geef wel een paar voorbeelden, kan je wat inspiratie vandaan halen: alvast bedankt! Bewerkt: 13 maart 2007 door Multi_ Reageren
Arjen Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Type: logoStijl: wat jij wilt, het moet op een shirt kunnen Grootte: 600*600 dan kan je er alles mee Afbeelding: het liefst geen Tekst: multi Rand: liever niet, moet op t-shirt kunnen Kleuren: witte bg, en andere versie als het kan met zwarte bg voor op t-shirts Render (optioneel): no Extra (optioneel): zie bijlage Ik ben niet van plan je aanvraag te doen, maar ik wil alleen even een tip geven. Zelf heb ik ook T-shirts ontworpen. 600x600 is in Photoshop 21cmx21cm. Dit is ook zo als je het uitprint. Het ene verschil is dat het onduidelijk wordt en erg wazig. Op een of andere manier wordt het uitgerekt. Ik ben begonnen bij 1200x1200 om een logo te ontwerpen. De drukkers kunnen het altijd nog verkleinen. Reageren
Multi_ Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 oke is goed dan verander ik de maat wel even maar is er iemand die kan maken voor me? Reageren
King Room Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik wil het wel doen!! Maar, wat is het thema van je logo en hoe ongeveer moet het zijn en wat??? Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 thanks men! nou ehm het heeft niet echt een thema maar zoiets als deze is wel leip gaat dat lukken? Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Niemand? Ik deed hem toch ik ben er mee bezig bijna klaar..!! http://img99.imageshack.us/img99/5448/multicopywr6.png Hier heb je hem!! Zeg graag wat je er van vindt!? KING ROOM Bewerkt: 18 maart 2007 door King Room Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Niemand? Ik deed hem toch ik ben er mee bezig bijna klaar..!! http://img99.imageshack.us/img99/5448/multicopywr6.png Hier heb je hem!! Zeg graag wat je er van vindt!? KING ROOM Echt ziek vriend, echt heel mooi, dit bedoelde ik. Bedankt man! En als het zou kunnen, kan je het rondje anders dan een bloemetje doen? Zoniet, is het niet zo erg, ik vind hem zo ook al mooi! Bewerkt: 18 maart 2007 door Multi_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.