gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 weten jullie waar een fototoestel ligt want ik moet zo meteen dei missie doen dat ik die jetpack moet ophalen bij die secret area en ik wil foto's maken van die aliens als die er zijn <_< ik hooop van wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 FOTO CAMERAS voor de 300de x liggen genoeg in san fiero of in je eigen huis in los santos ! use the search machine Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 is er niet een in las venturas anders moet ik heel ver rijden of vliegen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-flyer Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 is er niet een in las venturas anders moet ik heel ver rijden of vliegen in de tijd dat je hier zat te wachten op een antwoord had je al 25 camera's op kunnen halen en zelfs die missie al gedaan kunnen hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 In het treinstation tegenover CJ's garage in SF. Is misschien iets dichterbij dan Grove street Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 In het treinstation tegenover CJ's garage in SF. Is misschien iets dichterbij dan Grove street bedankt ik heb hem nu alleen nog even die missie doen ik denk dat ik pas morgen die foto's erop zet asl er aliens liggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) ik ben geen aliens tegengekomen maar ik doe de missie wel opnieuw hoor maar wel morgen oke Bewerkt: 26 november 2004 door gtamaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 kan ze weer niet vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 nou mooie lulverhalen ik heb geen enkele alien gezien maarja misschien heb ik wat over het hoofd gezien maar dat kan bijna niet ik ben in elke kamer geweest :huh: raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 4 post van jouw achtereenvolgend Je kan ook gewoon editen!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 4 post van jouw achtereenvolgendJe kan ook gewoon editen!!!!!! ja klopt stom of nie dan maarja ik denk dat ik het vergeten ben omdat ik met die missie bezig was sorry!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 ik ben geen aliens tegengekomen maar ik doe de missie wel opnieuw hoor maar wel morgen oke Weer een nep-easter-egg ontzenuwd! (er blijven er nog maar weinig over ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 ik ben geen aliens tegengekomen maar ik doe de missie wel opnieuw hoor maar wel morgen oke Weer een nep-easter-egg ontzenuwd! (er blijven er nog maar weinig over ) ja man gewoon stom dat ze het verzinnen maar gelukkig zeg ik het wel dat ze er niet zijn(ik ben ze tenminst niet tegengekomen dus denk dast ze er niet zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 als je zo rondloopt moet je naar die vrouw luisteren dan lult zo over allians :lol: vette lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 veel mensen rond die grote schotel zegen dat je de lucht in de gaten moet halen je moet eens goed luisteren wat die allemaal zegen echt grappig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts