koentje koene Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik snap niet hoe je deze race uit moet halen Country Endurance ik rij hele tijd tegen iedereen op heeft iemand een paar handige tips alvast bedankt. Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb dit content van SA nog nooit gespeeld, maar ik deed bij VC altijd, voordat de race begint met een tank/bazooka de auto's opblazen, dan kan je namelijk lekker rustig de ronde rijden Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Country Endurance Zoals de naam doet vermoeten, is dit een erg lange race in snelle wagens. Voor de beste kans om te winnen, moet je vooral proberen het verkeer te ontwijken om er zeker van te zijn dat je de finish in gezonde toestand haalt. The GamerII Geplaatst 13 Mar 2007, 20:51:02 Ik heb dit content van SA nog nooit gespeeld, maar ik deed bij VC altijd, voordat de race begint met een tank/bazooka de auto's opblazen, dan kan je namelijk lekker rustig de ronde rijden Geeft-ie dan geen melding dat race geannuleerd is? Bewerkt: 13 maart 2007 door MASTERMIND Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ehm, dat weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij is dat pas na SA, dat ze dat erin hebben gezet Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Om deze race te winnen moet je vooral in het begin niet te snel naar voren willen gaan. Blijf het eerste stuk iets achter om de eerste botsing die je tegenstanders bijna altijd hebben bij de ingang van de tunnel te kunnen ontwijken. In de tunnel kun je dan inlopen op de mensen voor je. Achter de tunnel kun je het best op het gras gaan rijden links van de weg, omdat het hier erg druk is met tegenliggers en je mederacers. Als je dan vlak voor de brug rechtsaf slaat, zou je op 2e of 3e plek moeten kunnen liggen zonder veel moeite. het is daarna gewoon een kwestie van je auto op de weg houden en de tegenliggers ontwijken. Als je een beetje doorrijdt moet je zonder al te veel problemen de eerste plek kunnen halen. Tip: Start deze race tussen 6 en 7 uur 's avonds, dan heb je op het grootste deel van het parcours weinig last van tegenliggers. Reageren
spoeky Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Country EnduranceZoals de naam doet vermoeten, is dit een erg lange race in snelle wagens. Voor de beste kans om te winnen, moet je vooral proberen het verkeer te ontwijken om er zeker van te zijn dat je de finish in gezonde toestand haalt. The GamerII Geplaatst 13 Mar 2007, 20:51:02 Ik heb dit content van SA nog nooit gespeeld, maar ik deed bij VC altijd, voordat de race begint met een tank/bazooka de auto's opblazen, dan kan je namelijk lekker rustig de ronde rijden Geeft-ie dan geen melding dat race geannuleerd is? In Vice City moest je met een auto naar de startline rijden. In San Andreas begin je gelijk bij de start. Als je uit je auto stapt, kan je de rest al bijna niet meer inhalen. Hier nog wat tips: - Ga niet haasten. Rij gewoon rustig anders bots je gauw tegen iets aan of raak je uit de bocht. - Rem wat af in een bocht, anders raak je uit de bocht. - Begin de race ook rustig. Je tegenstanders botsen vaak in het begin tegen iets aan. Hopelijk heb je hier wat aan! Als het niet lukt kan je ook je savegame plaatsen in het Savegame aanvraag topic. Dan wil ik of iemand anders wel de race voor je doen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.