Scarface92 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 ik heb Gta VCS op de playstation 2 en het bevalt me zeer goed. Ik ben nu bij de 1e missie van de mendez brothers. Maar wat nu mijn vraag is wanneer kan ik de water sports(jet ski) missie's doen? Ik stap op de waterscooter bij de filmstudios en er gebeurd niks?? Zou dit er soms uit zijn gehaald. Ik zou graag het Wet Suit-outfit willen hebben. Alvast bedankt Greetz The GTA man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 ik heb Gta VCS op de playstation 2 en het bevalt me zeer goed.Ik ben nu bij de 1e missie van de mendez brothers. Maar wat nu mijn vraag is wanneer kan ik de water sports(jet ski) missie's doen? Ik stap op de waterscooter bij de filmstudios en er gebeurd niks?? Zou dit er soms uit zijn gehaald. Ik zou graag het Wet Suit-outfit willen hebben. Zo gek is dit dan ook niet, pas als je namelijk de missie Say Cheese gegeven door Reni Wassulmaier voltooid hebt zal je de Watersports-missies kunnen spelen. Veel plezier met het varen met de Jet Ski! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.