lieven Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) de spool sadler is te vinden in tiera ROBADA ik ben een kaart waarop het aangduid is aan't maken. EDIT: kaartje toegevoegd namens lieven. Bewerkt: 26 november 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XPr0MatriX Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 de spool sadler is te vinden in tiera ROBADA ik ben een kaart waarop het aangduid is aan't maken.EDIT: kaartje toegevoegd namens lieven. Wie weet is dit ook wel fake en heb je dit zelf gemaakt!!! :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 als hij er in het spel staat hoe kan het fake zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Er staat daar een Sadler met schade, maar uit zichzelf rijden doet hij niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Er staat daar een Sadler met schade, maar uit zichzelf rijden doet hij niet... ik heb de spook glandales ook nooit zien rijden.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Je ziet in de ? vuilnistbelt ¿ voor M. Chilliad ook een spook-gandler, zo heb ik er ook nog een paar gezien in The Oppanic ofzo, dus die auto's die kapot zijn moeten niet zo bijzonder zijn wel dan ? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Hier is een foto van die spook sadler Bewerkt: 27 november 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 maar wat is er dan zo bijzonder aan een verlaten huis en een jeep??? die jeep staat maar stil Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Die sadler is zoals de spookauto's, je kan hem met cheats niet helemaal maken. Ik heb dit geprobeerd bij een vriend(hij gebruikt cheats ik niet ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 is dat een spokkjeep??? volgens mij ist een gewone jeep die stil staat :s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Zie je niet dat die sadler schade heeft?? en die schade krijg je niet weg met een cheat.(dit is ook zo bij de andere spookauto's) Bewerkt: 27 november 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 maar ik gebruik geen cheats hoor dus kan ik niet weten he :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Je kan toch wel 1 keer cheaten je hoeft hem toch niet op te slaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 wat hij wilt zeggen is dat die kapotte stilstaande auto's die helemaal NIKS doen gewoonweg saai zijn, en dat dat helemaal geen eastereggs zijn (en dus ook niet interresant voor in het "GTA San Andreas Easter eggs forum") De Glendale's en de Sadler's en alle andere kapotte auto's... het zijn gewoon... kapotte auto's. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 wat hij wilt zeggen is dat die kapotte stilstaande auto's die helemaal NIKS doen gewoonweg saai zijn, en dat dat helemaal geen eastereggs zijn (en dus ook niet interresant voor in het "GTA San Andreas Easter eggs forum")De Glendale's en de Sadler's en alle andere kapotte auto's... het zijn gewoon... kapotte auto's. <_< Sure dude, Ga jij dan aan ons tonen binnen 6 dagen wat de easter eggs dan zijn? Zolang R* geen officieel bericht naar buiten geeft over wat de easter eggs zijn, Hebben wij het recht alles wat vreem en/of ongewoon is als een Easter Egg te zien. Dat is ons recht, En dan kan jij dus niet komen zeggen, Oh dat zijn gewoon kapotte auto's want misschien *iets wat ik eigenlijk wel zeker weet* is dat R* het zo gemaakt heeft. Nu jij weer ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts