Jump to content

spook sadler

lieven

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Friend of Zweed

5

• BrokenTable

3

• Lennert

3

• CelicaVB

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

de spool sadler is te vinden in tiera ROBADA ik ben een kaart waarop het aangduid is aan't maken.

EDIT: kaartje toegevoegd namens lieven.

Wie weet is dit ook wel fake en heb je dit zelf gemaakt!!! :blink:

Delen op andere websites

Je ziet in de ? vuilnistbelt ¿ voor M. Chilliad ook een spook-gandler, zo heb ik er ook nog een paar gezien in The Oppanic ofzo, dus die auto's die kapot zijn moeten niet zo bijzonder zijn wel dan ? :huh:

Delen op andere websites

wat hij wilt zeggen is dat die kapotte stilstaande auto's die helemaal NIKS doen gewoonweg saai zijn, en dat dat helemaal geen eastereggs zijn (en dus ook niet interresant voor in het "GTA San Andreas Easter eggs forum")

De Glendale's en de Sadler's en alle andere kapotte auto's... het zijn gewoon... kapotte auto's. <_<

Delen op andere websites

wat hij wilt zeggen is dat die kapotte stilstaande auto's die helemaal NIKS doen gewoonweg saai zijn, en dat dat helemaal geen eastereggs zijn (en dus ook niet interresant voor in het "GTA San Andreas Easter eggs forum")

De Glendale's en de Sadler's en alle andere kapotte auto's... het zijn gewoon... kapotte auto's. <_<

Sure dude,

Ga jij dan aan ons tonen binnen 6 dagen wat de easter eggs dan zijn?

Zolang R* geen officieel bericht naar buiten geeft over wat de easter eggs zijn, Hebben wij het recht alles wat vreem en/of ongewoon is als een Easter Egg te zien.

Dat is ons recht, En dan kan jij dus niet komen zeggen, Oh dat zijn gewoon kapotte auto's want misschien *iets wat ik eigenlijk wel zeker weet* is dat R* het zo gemaakt heeft. ;)

Nu jij weer !

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...