big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 mensen snappen jullie dan niet dat de zogenaamde spookauto (zelf gezien) zijn fouten (bugs) in het spel ze rijden ook helemaal niet terug :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 mensen snappen jullie dan niet dat de zogenaamde spookauto (zelf gezien) zijn fouten (bugs) in het spel ze rijden ook helemaal niet terug :blink: uhhh?? rijd ie dan :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 mensen snappen jullie dan niet dat de zogenaamde spookauto (zelf gezien) zijn fouten (bugs) in het spel ze rijden ook helemaal niet terug :blink: uhhh?? rijd ie dan :blink: Zoek eens naar spookauto's op dit forum... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 (bewerkt) Oke... Ze zijn kapot, en ze blijven kapot. Ook als je met ze door de pay & spray rijdt. Dat geef ik toe, maar voor de rest is er toch niks raars aan???? En zo wel... wat dan? Heeft er iemand een filmpje dat ze achter je aanrijden? Dat zou ik heel graag willen zien. Mijn bedoeling is dus ook niet om op een of andere kinderachtige manier te gaan discussieren wat nu wel of niet een Easter Egg is, ik vertel alleen iemands mening (in dit geval de mening van sonny yoshi), en aangezien we nog steeds in Nederland wonen, mag je die uiten (of wordt ik nu dood geschoten?) En er zijn mensen die de "spookauto's helemaal te gek vinden en er posters van op hun kamer ophangen" en er zijn ook mensen (zoals ik en sonny Yoshi en nog 10.000 anderen) die gewoon inzien dat Rockstar heeft gedacht hey waarom maken we alleen maar mooie auto's, laten we nu eens een kapotte auto in het spel zetten. Dan kunnen we die neerzetten in verlaten bossen en bij woonwagenkampen... Over de 6 dagen en de andere easter eggs: Ik ben van MENING dat wij met z'n allen te veel bij de hoefijzers ("spookauto's") en bij Mount Chiliad (Bigfoot of Yeti) en bij de Grote Shotel (UFO's) zijn aan't zoeken in plaats van andere plekken (zoals bijvoorbeeld boven op die brug waar staat "there are no easter eggs up here, go away!") Ik noem maar wat de andere easter eggs zullen ook wel zoiets zijn. Waar ik zelf in geloof qua easter eggs: *Het vliegtuig dat op je kop neerstort (wel cool trouwens <_< ) *Dat er "iets" te ontdekken valt in Area 69 (of hoe dat ook heet) Natuurlijk wil IK ook in een UFO vliegen en dan tegen een Yeti aancrashen. om vervolgens een Glendale achter me aan te krijgen, die net een persoon heeft aangezet om van een gebouw af te springen... tuurlijk, wie wil dat niet? Maar helaas (onder voorbehoud) zit dat er nu (nog) niet in bij mij op de PS2. Ik ben net als jij en alle andere GTA SA speler heel erg nieuwsgierig wat dan wel de easter eggs zijn. Ik hoop dat dit een leuk forum blijft en niet zo'n kinderachtige bedoeling zoals je soms op de andere forums ziet... We kunnen het ook serieus houden... Bewerkt: 29 november 2004 door CelicaVB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Rockstar heeft het zo geprogrammeerd dat de glendales en sadlers op de helling van een berg spawnen, ze rijden dus niet echt maar gaan door de zwaartekracht zelf rijden, er zit dan dus niemand in. Het is een bekende egg en is al meerdere malen op video vastgelegd, als je zoekt op 'spookauto' kom je t filmpje vast wel tegen. Ze rijden dus niet altijd maar wel als ze random ergens op een helling spawnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Mooier had ik het niet kunnen zeggen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 die spook autos zijn een foutje in het spel en tijdens de missie black project heb ik heel area 69 onderzocht en alleen een minigun gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 die spook autos zijn een foutje in het spel en tijdens de missie black project heb ik heel area 69 onderzocht en alleen een minigun gevonden Die spook auto's zijn GEEN foutjes in het spel. Heb je ooit 'Christine' van Stephen King gezien? <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 na waar gaat die over maar ik heb ze ook nog nooit van een helling zien rijden rijden die ALTIJD van die berg af of alleen op somigge dagen ? :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 na waar gaat die over maar ik heb ze ook nog nooit van een helling zien rijden rijden die ALTIJD van die berg af of alleen op somigge dagen ? :ph34r: Het is een goede film, over zo'n auto. (rockstar heeft het van die film) En ja toen ik er was, op verschillende dagen. rolden na een tijdje een van de auto's de berg af. En er reed ook een recht vooruit. Heb je ze nog niet gevonden dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 nog nooit gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Sorry dat ik er over begin, over die bigfoot of zo, ik heb hier ergens gelezen dat ze het systeem hadden doorgespit. Ze hadden niks gevonden, maar hij kan toch ook onder een andere naam staan? Of toch niet....? (het zal wel aan mij liggen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Sorry dat ik er over begin, over die bigfoot of zo, ik heb hier ergens gelezen dat ze het systeem hadden doorgespit. Ze hadden niks gevonden, maar hij kan toch ook onder een andere naam staan? Of toch niet....? (het zal wel aan mij liggen) Dat kan inderdaad zo zijn ja... Maarja daar schieten we dan ook niet zo veel mee op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Okee, maar toch. Kunnen ze niet sommigge plaatjes bekijken... ..? IK had wel gelezen dat het niet lukte bij die ADMOR of zo (?UFO?). Maar misschien kan het bij die mensjes wel .... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Okee, maar toch. Kunnen ze niet sommigge plaatjes bekijken... ..? IK had wel gelezen dat het niet lukte bij die ADMOR of zo (?UFO?). Maar misschien kan het bij die mensjes wel .... De Androm is geen ufo, of iets anders. Het is nog niet bekend wat het is. Want niemand heeft het gezien. "ja, Unidentifeid Flying Object is de volledige naam van UFO" maar het is niet bewezen dat dit voertuig vliegt. Plaatjes denk ik niet dat die erbij zullen zitten. Dus dat zal ook nutteloos zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts