BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Okee, maar toch. Kunnen ze niet sommigge plaatjes bekijken... ..? IK had wel gelezen dat het niet lukte bij die ADMOR of zo (?UFO?). Maar misschien kan het bij die mensjes wel .... De Androm is geen ufo, of iets anders. Het is nog niet bekend wat het is. Want niemand heeft het gezien. "ja, Unidentifeid Flying Object is de volledige naam van UFO" maar het is niet bewezen dat dit voertuig vliegt. Plaatjes denk ik niet dat die erbij zullen zitten. Dus dat zal ook nutteloos zijn. Maar de Is_Plane flag doet daar wel sterk aan denken :-) De Double_RWheels maakt het alleen weer eerder een normaal vliegtuig dan een UFO (in de zin van 'vliegende schotel')... @BeefCief: als je iets over Bigfoot wilt posten, doe het dan is het topic wat over hem gaat, bijvoorbeeld deze. En wil je het over Androm hebben kan dat in dit topic Hier graag weer ontopic over spooksadlers
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Okee, maar toch. Kunnen ze niet sommigge plaatjes bekijken... ..? IK had wel gelezen dat het niet lukte bij die ADMOR of zo (?UFO?). Maar misschien kan het bij die mensjes wel .... De Androm is geen ufo, of iets anders. Het is nog niet bekend wat het is. Want niemand heeft het gezien. "ja, Unidentifeid Flying Object is de volledige naam van UFO" maar het is niet bewezen dat dit voertuig vliegt. Plaatjes denk ik niet dat die erbij zullen zitten. Dus dat zal ook nutteloos zijn. Maar de Is_Plane flag doet daar wel sterk aan denken :-) De Double_RWheels maakt het alleen weer eerder een normaal vliegtuig dan een UFO (in de zin van 'vliegende schotel')... @BeefCief: als je iets over Bigfoot wilt posten, doe het dan is het topic wat over hem gaat, bijvoorbeeld deze. En wil je het over Androm hebben kan dat in dit topic Hier graag weer ontopic over spooksadlers Mjaa.. Ik hoor graag wat Chironu over de ontdekkingen die er zijn over het onbekendste voertuig in GTA San Andreas
Friend of Zweed Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 ff over die spook auto's, ik heb een spook hovercraft gezien, ik zwom naar het strand van bayide en toen zag ikop eens een vortex ( hovercraft) varen en toen ging ie het water in en toen knalde die tegen de muur en toen vaarde hij verder tegen de muur aan en toen zag ik dat er geen bestuurder in zat dus TOEN ging ik er in en toen vaarde ik hem op het land en toen reed ie achteruit in het water en toen zonk ie en toen ging ik duiken om hem omhoog te duwen en toen sprong ie in 1 keer omhoog echt keihard en toen vaarde hij weer het strand op en toen deed ie het nie meer, echt vet, toen ging ik er in rijden en toen knalde ik ergens tegen aan e toen explodeerde hij. neem dus ook een kijkje bij het bayside strand, mischien kan iemand een filpje maken
Slimm Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Er zijn op nog meer plekker van die auto's zelf heb ik (toen ik nog niets wist van easter eggs) ergens in de woestijn bij een wegrestaurant eentje zien staan.
el_daffo Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ja 8er een huiske ofzo staat er ne kapotte
Silverwing Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ik heb de film Christine ook gezien en dat is een levende auto. Bevoorbeeld hij heeft gevoelens,kan zich zelf herstellen en rijdt van zich zelf. :ph34r: Als er iemand in die auto zich zet die hij niet kent laat hij die persoon sterven.(op welke manier dan ook)En die spook glendale dat ik had gezien op SA was ook rood en zag er helemaal hetzelfde uit.Waarschijnlijk heeft Rockstar het toch van deze film afgezien...
snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Dus als je in die auto stap ga je dood op welke manier dan ook :lol:
Friend of Zweed Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 snowie Geplaatst op Jan 15 2005, 03:09 Dus als je in die auto stap ga je dood op welke manier dan ook Ik heb zo vaak in zo'n spook auto gereden maar ik ben daar nooit dood door gegaan
lazlow Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Rockstar heeft het zo geprogrammeerd dat de glendales en sadlers op de helling van een berg spawnen, ze rijden dus niet echt maar gaan door de zwaartekracht zelf rijden, er zit dan dus niemand in. Het is een bekende egg en is al meerdere malen op video vastgelegd, als je zoekt op 'spookauto' kom je t filmpje vast wel tegen. Ze rijden dus niet altijd maar wel als ze random ergens op een helling spawnen. Best mysterieus eigelijk. Ik heb vaak genoeg gezien dat die ghostcar tegen een boom aanreed en stil stond terwijl de wielen nog draaien. Maar het vreemde is dat er van achteren geen burn-out komt. Hij geeft dus wel gas maar de auto staat gewoon stil. Lazlow
Friend of Zweed Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Best mysterieus eigelijk.Ik heb vaak genoeg gezien dat die ghostcar tegen een boom aanreed en stil stond terwijl de wielen nog draaien. Maar het vreemde is dat er van achteren geen burn-out komt. Hij geeft dus wel gas maar de auto staat gewoon stil. Ja, dat zelfde heb ik dus ook maar dan met die spook vortex, die knalt de heletijd tegen de muur( rotswant ) op en het water spat nogsteeds uit de moter, strange...
KingOfTheHill Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 wie gelooft er in mijn nieuwste bedachte teorie (gebasseert op de spookglendales) Ze staan op de heuvel, maar op een rottig punt waardoor ze gewoon wegrollen, het zijn gewoon net zulke glendales/sadlers als al die andere gewreckte autos, alleen staan deze niet op een plat punt en "rijden" dus weg ik ebn hierop gekomen omdat ik die vortex die bij bayside ligt ook aldoor zie wegzweven (door wind ofzo?) dus ik dacht: warom zou dit bij de spook-glendales niet hetzelfde zijn? :ph34r:
easter egg Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Elke dag zie ik wel zoon ingedeukte auto vin dik niks aan.
Friend of Zweed Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 KingOfTheHill Geplaatst op Feb 6 2005, 12:59 PM wie gelooft er in mijn nieuwste bedachte teorie (gebasseert op de spookglendales)Ze staan op de heuvel, maar op een rottig punt waardoor ze gewoon wegrollen, het zijn gewoon net zulke glendales/sadlers als al die andere gewreckte autos, alleen staan deze niet op een plat punt en "rijden" dus weg ik ebn hierop gekomen omdat ik die vortex die bij bayside ligt ook aldoor zie wegzweven (door wind ofzo?) dus ik dacht: warom zou dit bij de spook-glendales niet hetzelfde zijn? Best leuk bedacht maar ik denk nie echt dat dit de juiste verklaring is, ik bedoel, ik zie zo vaak een spook glendale maar die staat op een plat punt en toch rijd ie weg. en over die vortex, ik denk nie dat een zware hovercraft zomaar kan wegglijden en de wind, dan moet het wel heel hard waaien, anders zouden die stenen in de desert ook weg waaien, maar toch leuk bedacht
Ewoud Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Der staat af en toen een behoorlijk harde wind als je met je auto op het easter bay airport staat wordt ie gewoon weg geblazen. Zal wel is daarvan een klein stukje van filmen
BeatboxGamer Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 T blijft een raadsel volgens mij is het gewoon auto'tje die daar staat en verder niks
Recommended Posts